راه اندازی VoIP در بهبود بازاریابی مدرن

کسب و کارها،برای معرفی و فروش محصول یا خدمات خود از بازاریابی استفاده می کردند.مارکتینگ با پیشرفت تکنولوژی و دنیای اینترنت، رنگ و بوی دیگه ای به خود گرفت و بازاریابی مدرن شکل گرفته است.فناوری VoIP در این بین چه نقشی را ایفا میکند؟!آیا در رشد سازمان ها،شرکت ها خصوصی و دولتی،استارت آپ ها و سایر مشاغلی که در حیطه فروش فعالیت دارند تاثیرگذار است؟! با این روش بازاریابی می توان بازدهی بیشتر با هزینه کمتری را به دست آورد؟

خطوط اینترنتی تحت شبکه – VoIp

انتقال صدا بر بستر اینترنت که دارای کیفیت صدای HD است.امکان جابجایی جغرافیایی در هر لحظه و هر زمان،مالیکت دائم خط،منشی گویا و سایر امکاناتی که در مرکز تماس برای مشترک قرار می گیرد،موجب استفاده خیلی از بیزینس ها شده است.سرویس تلفن ثابت اینترنتی که توسط اپراتورهای مختلفی همچون:پیشگامان،تک نت،شاتل،آسیاتک و سایر ارائه میشود .میزبان تل ،نماینده رسمی این اپراتورها به ارائه خطوط ویژه به مشترکین کرده است که میتوانید این سرویس را برای یک دفتر کوچک و یا شرکتی با چند صد پرسنل استفاده نمایید. ارتباط و تعامل مناسب با کاربران و کارکنان، یکی از رموز موفقیت در هر کسب و کاری می باشد.

امکانات فناوری ویپ

با راه اندازی مرکز تلفن ویپ،امکانت زیر در اختیار شما قرار میگیرد.این ویژگی محر به فرد در بهبود کسب و کار کوچک و بزرگ مورد توجه بوده است.

  1. گزارش گیری تماس
  2. منشی گویا
  3. صف تماس
  4. تعریف ساعت اداری
  5. شنود تماس
  6. دایورت تماس
  7. تعداد داخلی نامحدود
  8. سافت فون (بهترین سافت فون)
  9.  …

ویپ و بازاریابی مدرن

شرکت هایی که فروش مویرگی در کل کشور را پوشش می دهند میتوانند از این قابلیت به نحو احسنت استفاده نمایند.(مقاله خط تلفن اینترنتی برای فروش مویرگی مطالعه شود) .جدا از امکاناتی که ذکر شد این تکنولوژی محبوبیت جهانی دارد که در ایران نیز خود را در دل طرفداران حوزه کسب و کار نشان داده است.یکی دیگر از مزیت های مهم این فناوری مقرون به صرفه بودن هزینه های آن است.شما پس از خرید خط ،مالک اول و آخر آن خواهید بود.

بازاریابی مدرن چیست ؟

بازاریاب در امر فروش،به عواملی مثل :محصول شناسی،مزایا و معایب محضول و یکسری پارامترهایی درباره آن باید در اختیار داشتخ باشد تا در بهتر بفروشد.بازریابی مدرن با در اختیار دادن تکنولوژی روز دنیا،ابزارها مهارت هایی که توسط تیم مارکتینگ به فرد ویزیتور ارائه میشود بهترین خروجی را میتواند برای آن شرکت داشته باشد.

بازاریابی مدرن شامل استفاده از: تارنما(وب سایت)،شبکه های اجتماعی(سوشال مدیا) که بر بستر اینترنت فعالیت دارند گفته میشود.

این ابزارها در رشد فردی و اجتماعی حوزه فروش و مارکتینگ بسیار کمک کننده هستند.همین طور در بخش منابع مالی سازمان و شرکت ها در کاهش هزینه ها نقش بسزایی را ایفا میکنند. برای معرفی یک خدمت یا محصول در قدیم باید مقدار زیادی هزینه برای تبلیغات بیهوده می شد و به زحمت مخاطب را به سمت کسب و کار آورده می شد. اما اکنون فقط کافی است بازار هدف را به درستی تشخیص دهید و تمام ظرفیت کار خود را روی آن متمرکز کنید .

تاثیر ارتباط VoIP و بازاریابی مدرن

اگر شما دارای یک کسب و کار هستید و هنوز وارد دنیای دیجیتال نشده اید، امروز را به فردا نیندازید و سعی کنید هر چه زودتر این کار را انجام دهید.چرا که دنیای دیجیتال و انجام فرایندهای بازاریابی به روش های جدید، مخصوصا فناوری ویپ دری از فروش چند برابری را به سمت شما باز خواهد کرد.CRM ابری،تله پرداخت،پنل مشاوره رایگان از سایر امکاناتی است که بر بستر تلفن اینترنتی به شما در سود و توسعه کسب و کار شما بسیار حائز اهمیت است.با خدماتی که سرویس تلفنی تحت شبکه بر روی مرکز تلفن ارائه می دهد،مسیر برای شما هموارتر میگردد .برای خرید و راه اندازی مرکز تلفن ویپ با ما در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *