خانه / مرکز تلفن ابری
تلفن ابری به زبان ساده، سیستمی است که به جای استفاده از خطوط فیزیکی تلفن، از بستر اینترنت برای برقراری تماس های صوتی بهره می برد. این نوع ارتباط به دلیل انعطاف بالا، قابلیت یکپارچگی با سایر نرم افزارهای سازمانی و کاهش هزینه ها، به یکی از پرطرفدارترین گزینه ها در میان شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ تبدیل شده است.
تلفن ابری سیستمی جدید برای مدیریت تماس ها (تلفن گویا، ضبط مکالمات،صف تماس و …) با قابلیت های بسیار زیاد دیگر برای جایگزینی با تلفن های قدیمی سانترال می باشد که برای راحتی همه افراد در هر شغل و کسب و کاری بوجود آمده که میتوانید به آسانی در دفتر و یا محل شرکت خود استفاده کنید.
این نوع تلفن ها نیازی به هیچگونه سخت افزار در محل شرکت شما ندارند و تجهیزات در محل دیگری نصب و راه اندازی میشوند و شما با استفاده از یک نرم افزار به راحتی مرکز تماس خود را راه اندازی میکنید و نیازی به هیچگونه کابل کشی تلفن های قدیمی سانترال را ندارید و فقط نیاز به یک اینترنت پرسرعت دارید تا از این تجهیزات استفاده کنید.
در دنیای امروزه که تکنولوژی دائم در حال پیشرفت و تکامل است، کسب و کارها نیز برای عقب نماندن از این قطار پیشرفت و همچنین ماندن در کورس رقابت با رقیبان خود بایستی استفاده از این تکنولوژی ها در رابطه با کسب و کار خود استفاده کنند.
تلفن ابری برای هر نوع کسب و کاری مناسب است. شرکت های کوچک می توانند با هزینه کم به امکانات پیشرفته دسترسی پیدا کنند و سازمان های بزرگ نیز می توانند با استفاده از این سیستم، فرآیندهای پیچیده ارتباطی خود را ساده تر کنند. این فناوری همچنین برای تیم های دورکار و شرکت هایی که دفاتر متعدد در نقاط مختلف دارند، بسیار کاربردی است.
به طور کلی، تلفن ابری، ابزاری برای تسهیل ارتباطات و بهینه سازی هزینه هاست که به شما کمک می کند در دنیای رقابتی امروز، ارتباطاتی کارآمدتر و قابل اعتمادتر داشته باشید.
مشخصات پلن ها | پلن برنزی | پلن نقره ای | پلن طلایی | پلن الماس |
تعداد داخلی (اپراتور) | ۴ | ۱۰ | ۳۰ | ۵۰ |
قابل ارتقا | ||||
صف تماس | ||||
تلفن گویا | ||||
پشتیبانی از زبان فارسی | ||||
سافت فون اختصاصی | ||||
گزارش ریز مکالمات | ||||
نظرسنجی | ||||
صندوق صوتی | ||||
تنظیم ساعات اداری | ||||
پنل اختصاصی | ||||
ارائه کنفرانس صوتی | ||||
برقراری تماس DISA | ||||
مانیتورینگ زنده در داشبرد | ||||
ایجاد لیست سیاه و vip | ||||
شنود آنلاین مکالمات | ||||
تنظیم سطح دسترسی | ||||
میزان کارکرد اپراتورها | ||||
گزارش گیری پیشرفته | ||||
تفکیک تماس ها | ||||
امکان پیج داخلی ها | ||||
ماژول تماس فون وب | ۴ میلیون تومان | ۴ میلیون تومان | ||
هزینه راه اندازی (یکبار پرداخت) | ۷۰۰ هزار تومان | ۱.۴ میلیون تومان | ۲ میلیون تومان | ۴ میلیون تومان |
هزینه نگهداری سه ماهه | ۸۰۰ هزار تومان | ۱.۴ هزار تومان | ۲ میلیون تومان | ۲.۶ میلیون تومان |
هزینه نگهداری سالیانه | ۲.۵ میلیون تومان | ۳.۵ میلیون تومان | ۶.۵ میلیون تومان | ۸.۵ میلیون تومان |
نوع پشتیبانی | تیکت | تیکت | تیکت ۲۴ * ۷ | تیکت و تلفن |
انتخاب یک ارائه دهنده خدمات تلفن ابری، مرحله ای مهم در بهره برداری از این فناوری است. گزینه های متعددی در بازار وجود دارند، اما همه آن ها مناسب نیازهای شما نیستند. در ادامه، چند عامل کلیدی برای انتخاب بهترین ارائه دهنده خدمات تلفن ابری بررسی می شود.
اعتباری که به لطف حضور مشتریان عزیز در میزبان تل، هر روز بیشتر می شود