خانه / مرکز تماس ویپ voip
مرکز تماس ویپ (Voip Call Center) یکی از محبوبترین محصولات میزبان تل می باشد که میتواند تمامی نیازهای شما را در هر کسب و کاری برآورده کند. از آنجایی که اکثر شرکت ها به دنبال مشتری مداری و جذب کاربران و تبدیل آن به مشتری های ثابت برای کسب و کار خود هستند بایستی از ابتدا یعنی از شروع تماس و مکالمه کاربران با مجموعه خود اعتماد او را جلب کرده و این اطمینان در فرد ایجاد شود که میتواند با خیال راحت به شما اطمینان کرده و محصول مورد نظر ویا خدمات مورد نظرش را از مجموعه شما تهیه کند.
برای این امر شما نیاز به یک مرکز تماس همه فن حریف دارید تا کاربران خود را به بهترین شکل ممکن و به صورت کاملا حرفه ای در تمامی مراحل راهنمایی و پشتیبانی کنید.
یکی از راههای اصلی ارتباط بین مشترکان و کارکنان یک مجموعه مراکز تماس هستند، در بسیاری از سازمانها مراکز تماس بخش مهمی بهجهت ارتقای کیفیت خدمات به مشترکان به حساب میآیند از این رو انتخاب سامانهای هوشمند و پویا میتواند نقش موثری در رسیدن به معیارهای مطلوب رضایت مشتری بازی کند. سازمانهایی وجود دارند که بصورت میانگین روازنه با چندین هزار تماس سرکار دارند، بنابراین وجود مرکز تماسی که بتواند این حجم از تماس را مدیریت کند و در نهایت گزارشاتی به جهت بهبود فرایندهای سازمان ارائه دهد موضوعی ضروری میباشد، مرکز تماس SimoTel با قابلیتهای که در اختیار مشترکان خود قرار میدهد امکان بررسی فرایندها و ارتقای سطح رضایت مشتری را فراهم میکند.
تلفن گویا(IVR)
سیستم بکاپگیری هوشمند
ایجاد اتاق کنفرانس
انجام نظرسنجی پس از اتمام مکالمه
رزرو تماس
دریافت گزارشات بصورت فایل Excel
پشتیانی از کد های ویژه به جهت انجام خودکار فرایندهای صف(ورود،خروج،حالت استراحت)
پشتیبانی از پیغامگیرصوتی و ارسال فایل صوتی به ایمیل
ماژول ارسال فکس
اپراتور خودکار
قابلیت DISA
ضبط مکالمات
قابلیت شنود مکالمات
پاسخ دادن به تماس تلفنی دیگر با استفاده از کدهای ویژه(pick up)
تعیین زمان ساعات کاری در هفته
امکان انتقال تماس به شماره همراه(Forward)
قابلیت پیج کردن
ایجاد لیست سیاه و سفید
احرازهویت کاربر قبل از اتصال تماس
قابلیت افزودن کد استریسک (custom plan)
و …