مرکز تماس ویپ Voip

مرکز تماس ویپ

مرکز تماس ویپ (Voip Call Center) یکی از محبوبترین محصولات میزبان تل می باشد که میتواند تمامی نیازهای شما را در هر کسب و کاری برآورده کند. از آنجایی که اکثر شرکت ها به دنبال مشتری مداری و جذب کاربران و تبدیل آن به مشتری های ثابت برای کسب و کار خود هستند بایستی از ابتدا یعنی از شروع تماس و مکالمه کاربران با مجموعه خود اعتماد او را جلب کرده و این اطمینان در فرد ایجاد شود که میتواند با خیال راحت به شما اطمینان کرده و محصول مورد نظر ویا خدمات مورد نظرش را از مجموعه شما تهیه کند.

برای این امر شما نیاز به یک مرکز تماس همه فن حریف دارید تا کاربران خود را به بهترین شکل ممکن و به صورت کاملا حرفه ای در تمامی مراحل راهنمایی و پشتیبانی کنید.

مزایای مرکز تماس ویپ

مانیتورینگ
امنیت بسیار بالا
انعطاف پذیری بالا
API قدرتمند
تجزیه و تحلیل تماسها
گزارشات دسته بندی شده
داشبورد مدیریتی
استفاده بر روی انواع پلتفرم

معرفی مرکز تماس ویپ سیموتل

یکی از راه‌های اصلی ارتباط بین مشترکان و کارکنان یک مجموعه مراکز تماس هستند، در بسیاری از سازمان‌ها مراکز تماس بخش مهمی به‌جهت ارتقای کیفیت خدمات به مشترکان به حساب می‌آیند از این رو انتخاب سامانه‌ای هوشمند و پویا می‌تواند نقش موثری در رسیدن به معیارهای مطلوب رضایت مشتری بازی کند. سازمان‌هایی وجود دارند که بصورت میانگین روازنه با چندین هزار تماس سرکار دارند، بنابراین وجود مرکز تماسی که بتواند این حجم از تماس را مدیریت کند و در نهایت گزارشاتی‌ به جهت بهبود فرایند‌های سازمان ارائه دهد موضوعی ضروری می‌باشد، مرکز تماس SimoTel با قابلیت‌های که در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد امکان بررسی فرایند‌ها و ارتقای سطح رضایت مشتری را فراهم می‌کند.

برخی از قابلیت های مرکز تماس ویپ میزبان تل

tick تلفن گویا(IVR)
tick سیستم بکاپ‌گیری هوشمند
tick ایجاد اتاق کنفرانس
tick انجام نظرسنجی پس از اتمام مکالمه
tick رزرو تماس
tick دریافت گزارشات بصورت فایل Excel
tick پشتیانی از کد های ویژه به جهت انجام خودکار فرایند‌های صف(ورود،خروج،حالت استراحت)
tick پشتیبانی از پیغام‌گیرصوتی و ارسال فایل صوتی به ایمیل
ماژول ارسال فکس
tick اپراتور خودکار

tick قابلیت DISA
tick ضبط مکالمات
tick قابلیت شنود مکالمات
tick پاسخ دادن به تماس تلفنی دیگر با استفاده از کد‌های ویژه(pick up)
tick تعیین زمان ساعات کاری در هفته
tick امکان انتقال تماس به شماره همراه(Forward)
tick قابلیت پیج کردن
tick ایجاد لیست سیاه و سفید
tick احراز‌هویت کاربر قبل از اتصال تماس
tick قابلیت افزودن کد استریسک (custom plan)
و …

ثبت درخواست
برای تهیه این مرکز تماس حرفه ای همین الان از طریق فرم زیر و یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.
tamas