خانه / ضبط تلفن گویا
سیستم تلفن گویا ivr یا به صورت کامل Interactive Voice Response یک تکنولوژی با مضمون ارتباط تعاملی سیستم تلفنی پیشرفته با انسان هاست. تلفن گویا برای استفاده در تلفن های اینترنتی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. بدین صورت که بر روی این نوع تلفن ها پیاده سازی و نصب می شود و کاربران را برای رسیدن به هدف و خدمات مورد نظر راهنمایی می کند.
ضبط و راه اندازی تلفن گویا از جمله خدمات پرطرفدار مجموعه میزبان تل می باشد که انتخاب بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها می باشد. تلفن های گویا یکی از ضرورت های اولیه هر کسب و کاری است که تماس های ورودی برای آنها مهم می باشد. اگر سیستم تلفن گویا را هنوز بر روی تلفن های شرکت خود راه اندازی نکرده اید، همین امروز برای خرید این سرویس اقدام کنید و پس از نصب و راه اندازی خواهید دید که چگونه این سیستم باعث رشد تعداد مشتریان شما می شود.
شما عزیزان میتوانید میتوانید متن مورد نظر خود را برای ما ارسال کرده و ما طبق انتخاب صدای مورد نظر توسط شما از سایت، صدای مورد نظر را برای شما آماده میکنیم .
کد ۱۰۱ – عرفان اصفهانی نژاد
قیمت : تماس بگیرید
کد ۱۰۲ – مصطفی صادقی
قیمت : ۵۰۰ هزار تومان
کد ۱۰۳ – مسعود اسماعیلی
قیمت : ۵۰۰ هزار تومان
کد ۱۰۴ – محمدرضا حمزوی
قیمت : ۵۰۰ هزار تومان
کد ۱۰۵ – خانم خاکساری
قیمت : ۷۰۰ هزار تومان
کد ۱۰۶ – علی شاندیزی
قیمت : ۵۰۰ هزار تومان
کد ۱۰۷ – بهرام عباسی فرد
قیمت : ۵۰۰ هزار تومان
کد ۱۰۸ – خانم عباس زاده
قیمت : تماس بگیرید
کد ۱۰۹ – میلاد دریاباری
قیمت : ۶۰۰ هزار تومان
کد ۱۱۰ – علیرضا سید خلیلی
قیمت : ۶۰۰ هزار تومان
کد ۱۱۱ – حسام الدین جلالی
قیمت : ۵۰۰ هزار تومان
کد ۱۱۲ – حسین محمدیان
قیمت : ۵۰۰ هزار تومان
کد ۱۱۳ – خانم حسینی
قیمت : تماس بگیرید
کد ۸۰۷ – الهام زارع
قیمت : تماس بگیرید
کد ۸۱۰ – ناهید عنبری
قیمت : تماس بگیرید
کد ۲۰۰ – مدیسا غلامی
قیمت : تماس بگیرید
انتخاب یک صدای زیبا به عنوان منشی تلفن گویا برای هر شرکتی بسیار حائز اهمیت می باشد. اینکه این صوت، صدای یک مرد و یا اینکه صدای یک خانم باشد، بستگی به شما عزیزان دارد که میخواهید چه صدایی را انتخاب کنید. یکی از مهمترین نکات دلنشین بودن صدای مورد نظر و همچنین حرفه ای بودن گوینده می باشد.
ما در میزبان تل با بهرهگیری از گویندگان که نمونه صدای آنها را در قسمت بالا گوش کردید و شنیدید میتوانید یک انتخاب خوب داشته باشید. در نهایت برای سفارش ضبط صدای منشی تلفن گویای خود میتوانید کد صوت مورد نظر به همراه متن خود را برای ما ارسال کرده تا ما صوت مورد نظرتان را با بهترین کیفیت به شما عزیزان تحویل دهیم.
اگر هنوز از تلفن های گویا و صدای منشی تلفنی برای تلفن های خود استفاده نمیکنید باید خدمتتان عرض کنیم که با این کار شما نیم بیشتری از مشتریان خود را به همین خاطر به صورت ناخواسته از دست خواهید داد.! وجود صدای منشی تلفنی گویا یکی از مهمترین ارکان تلفن های امروزی شرکت ها می باشد که در ادامه به مزایای آن را بیان کرده ایم.
سلام، شما با شرکت [نام شرکت] تماس گرفتهاید.
ساعات کاری ما از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر است. در حال حاضر امکان پاسخگویی نداریم. لطفاً پس از شنیدن صدای بوق، نام و شماره تماس خود را بگذارید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. سپاسگزاریم!
سلام، به [نام شرکت] خوش آمدید. لطفاً برای ارتباط با بخشهای مختلف، یکی از گزینههای زیر را انتخاب کنید:
۱. امور مشتریان
۲. پشتیبانی فنی
۳. مالی و حسابداری
۴. ارتباط با مدیریت
در صورت عدم انتخاب، لطفاً پس از شنیدن صدای بوق، پیام خود را بگذارید. با تشکر!
وقت به خیر ، ضمن تبریک/تسلیت به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز/محرم حسینی/ماه مبارک رمضان(مهمانی خدا) به آگاهی می رساند این مجموعه از تاریخ …. فروردین تا تاریخ …. تعطیل می باشد و از تاریخ ….. آماده خدمات به شما عزیزان می باشد.
در صورتی که داخلی کارشناس مورد نظر خود را می دانید آن را وارد نمایید، در غیر اینصورت جهت
ارتباط با واحد
🔰پشتیبانی – عدد ۱
🔰واحد فروش – عدد ۲
🔰واحد مالی – عدد ۳
🔰واحد …. عدد ۴
و همچنین برای ارتباط با اپراتور عدد ۰ را شماره گیری نمایید.
با سلام، شما با شرکت ……… تماس گرفته اید به منظور سرویس دهی بهتر کلیه مکالمات شما ضبط می گردد. لطفاً جهت ارتباط با
🔆واحد پذیرش داخلی عدد ۱
🔆پذیرش بین المللی عدد ۲
🔆پیگیری مرسولات عدد ۳
🔆ثبت و پیگیری شکایت عدد ۴
و درخواست نمایندگی عدد ۵ را شماره گیری نمایید
همچنین جهت ارتباط با سایر واحدها منتظر اپراتور بمانید.
“سلام و وقت بخیر! خوشحالیم که با [نام شرکت] تماس گرفتید.
برای ارتباط با واحد مربوطه، یکی از گزینههای زیر را انتخاب کنید:
✅ پشتیبانی فنی – ۱
✅ مشاوره و فروش – ۲
✅ امور مالی – ۳
✅ [بخش دیگر] – ۴
✅ اپراتور – ۰
اگر داخلی شخص موردنظر را دارید، آن را وارد کنید.
از تماس شما سپاسگزاریم!
Hello! You’ve reached …… Our working hours are Saturday to Wednesday from 8:00 AM to 5:00 PM, and Thursdays from 8:00 AM to 1:00 PM. Currently, we are outside of business hours. Please leave your message or contact us through our website. Thank you for reaching out
مرحباً! لقد اتصلت بالمضیف. ساعات العمل لدینا هی من السبت إلى الأربعاء من الساعه ۸:۰۰ صباحًا حتى ۵:۰۰ مساءً والخمیس من الساعه ۸:۰۰ صباحًا حتى ۱:۰۰ مساءً. نحن خارج ساعات العمل حالیًا. یرجى ترک رسالتک أو الاتصال بنا من خلال موقعنا. شکرا لتواصلک معنا!
“سلام شما با شرکت … تماس گرفته اید
به اطلاع می رساند ساعات کاری شرکت همه روزه به جز روز های تعطیل از ساعت ۸ الی ۱۸ می باشد
“سلام! خوشحالیم که با میزبانتل تماس گرفتین. الان خارج از ساعتهای کاری هستیم، اما شما میتونید پیغامتون رو بذارین یا از طریق سایت با ما در ارتباط باشین. بهزودی باهاتون تماس میگیریم!”
درود بر شما که بهترینید
به اطلاع می رساند ساعات کاری شرکت شنبه الی ۴ شنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و پنج شنبه ها ۸ الی ۱۳ می باشد
“سلام، شما با شرکت میزبانتل تماس گرفتهاید. در حال حاضر خارج از ساعات اداری هستیم. لطفاً در ساعتهای کاری با ما تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق وبسایت یا پیام صوتی ثبت نمایید. با تشکر.”
🎙 ضبط صدای منشی گویا با کیفیت حرفهای در میزبانتل
میزبانتل با همکاری تیمی از گویندگان حرفهای، خوشصدا و آشنا به اصول گویندگی، آماده ارائه خدمات ضبط صدای منشی گویا، معرفی خدمات و صف انتظار با کیفیت استودیویی و تدوین حرفهای میباشد.
تمامی صداها در استودیوی مجهز و با رعایت استانداردهای مخابراتی، برای استفاده در سیستمهای تلفن ویپ (VoIP)، مرکز تماس ابری و سانترالهای سازمانی ضبط میگردند.
با انتخاب صدای مناسب از میان گویندگان باسابقه رادیو و دوبلاژ، پیام خوشآمدگویی، نوبتدهی، معرفی داخلیها و بخشهای مختلف سازمان شما بهصورت حرفهای و تأثیرگذار آماده خواهد شد.
📥 پس از ضبط، فایل نهایی با بهترین کیفیت صوتی در اختیار شما قرار میگیرد — آماده برای بارگذاری در سیستم تلفنی شما.
🎧 اگر به دنبال صدایی هستید که برندتان را حرفهای، قابلاعتماد و ماندگار معرفی کند، وقتشه صدای سازمانتون رو با میزبانتل حرفهای کنید!
جهت ارتباط و درخواست ضبط صدا میتوانید از شماره واتس اپ ۹۱۰۱۱۳۹۰-۰۱۱ درخواست و متن خود را ارسال بفرمایید.