خانه / ضبط تلفن گویا
سیستم تلفن گویا ivr یا به صورت کامل Interactive Voice Response یک تکنولوژی با مضمون ارتباط تعاملی سیستم تلفنی پیشرفته با انسان هاست. تلفن گویا برای استفاده در تلفن های اینترنتی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. بدین صورت که بر روی این نوع تلفن ها پیاده سازی و نصب می شود و کاربران را برای رسیدن به هدف و خدمات مورد نظر راهنمایی می کند.
ضبط و راه اندازی تلفن گویا از جمله خدمات پرطرفدار مجموعه میزبان تل می باشد که انتخاب بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها می باشد. تلفن های گویا یکی از ضرورت های اولیه هر کسب و کاری است که تماس های ورودی برای آنها مهم می باشد. اگر سیستم تلفن گویا را هنوز بر روی تلفن های شرکت خود راه اندازی نکرده اید، همین امروز برای خرید این سرویس اقدام کنید و پس از نصب و راه اندازی خواهید دید که چگونه این سیستم باعث رشد تعداد مشتریان شما می شود.
شما عزیزان میتوانید میتوانید متن مورد نظر خود را برای ما ارسال کرده و ما طبق انتخاب صدای مورد نظر توسط شما از سایت، صدای مورد نظر را برای شما آماده میکنیم .
کد ۱۰۱
قیمت : ۵۰۰ هزار تومان
کد ۱۰۲
قیمت : ۵۰۰ هزار تومان
کد ۱۰۳
قیمت : ۵۰۰ هزار تومان
کد ۱۰۴
قیمت : ۵۰۰ هزار تومان
کد ۱۰۵ – خانم خاکساری
قیمت : ۷۰۰ هزار تومان
کد ۱۰۶
قیمت : ۵۰۰ هزار تومان
کد ۱۰۷
قیمت : ۵۰۰ هزار تومان
کد ۱۰۸ – خانم عباس زاده
قیمت : تماس بگیرید
کد ۱۰۹
قیمت : ۶۰۰ هزار تومان
کد ۱۰۹
قیمت : ۶۰۰ هزار تومان
کد ۱۱۰
قیمت : ۵۰۰ هزار تومان
کد ۱۱۱
قیمت : ۵۰۰ هزار تومان
کد ۱۱۳ – خانم حسینی
قیمت : تماس بگیرید
کد ۸۰۷ – الهام زارع
قیمت : تماس بگیرید
کد ۸۱۰ – ناهید عنبری
قیمت : تماس بگیرید
کد ۲۰۰ – مدیسا غلامی
قیمت : تماس بگیرید
انتخاب یک صدای زیبا به عنوان منشی تلفن گویا برای هر شرکتی بسیار حائز اهمیت می باشد. اینکه این صوت، صدای یک مرد و یا اینکه صدای یک خانم باشد، بستگی به شما عزیزان دارد که میخواهید چه صدایی را انتخاب کنید. یکی از مهمترین نکات دلنشین بودن صدای مورد نظر و همچنین حرفه ای بودن گوینده می باشد.
ما در میزبان تل با بهرهگیری از گویندگان که نمونه صدای آنها را در قسمت بالا گوش کردید و شنیدید میتوانید یک انتخاب خوب داشته باشید. در نهایت برای سفارش ضبط صدای منشی تلفن گویای خود میتوانید کد صوت مورد نظر به همراه متن خود را برای ما ارسال کرده تا ما صوت مورد نظرتان را با بهترین کیفیت به شما عزیزان تحویل دهیم.
اگر هنوز از تلفن های گویا و صدای منشی تلفنی برای تلفن های خود استفاده نمیکنید باید خدمتتان عرض کنیم که با این کار شما نیم بیشتری از مشتریان خود را به همین خاطر به صورت ناخواسته از دست خواهید داد.! وجود صدای منشی تلفنی گویا یکی از مهمترین ارکان تلفن های امروزی شرکت ها می باشد که در ادامه به مزایای آن را بیان کرده ایم.
سلام، شما با شرکت [نام شرکت] تماس گرفتهاید.
ساعات کاری ما از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر است. در حال حاضر امکان پاسخگویی نداریم. لطفاً پس از شنیدن صدای بوق، نام و شماره تماس خود را بگذارید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. سپاسگزاریم!
سلام، به [نام شرکت] خوش آمدید. لطفاً برای ارتباط با بخشهای مختلف، یکی از گزینههای زیر را انتخاب کنید:
۱. امور مشتریان
۲. پشتیبانی فنی
۳. مالی و حسابداری
۴. ارتباط با مدیریت
در صورت عدم انتخاب، لطفاً پس از شنیدن صدای بوق، پیام خود را بگذارید. با تشکر!
وقت به خیر ، به مجموعه ی ….. خوش آمدید.
در صورتی که داخلی کارشناس مورد نظر خود را می دانید آن را وارد نمایید، در غیر اینصورت جهت
ارتباط با واحد
🔰پشتیبانی – عدد ۱
🔰واحد فروش – عدد ۲
🔰واحد مالی – عدد ۳
🔰واحد …. عدد ۴
و همچنین برای ارتباط با اپراتور عدد ۰ را شماره گیری نمایید.
با سلام، شما با شرکت ……… تماس گرفته اید به منظور سرویس دهی بهتر کلیه مکالمات شما ضبط می گردد. لطفاً جهت ارتباط با
🔆واحد پذیرش داخلی عدد ۱
🔆پذیرش بین المللی عدد ۲
🔆پیگیری مرسولات عدد ۳
🔆ثبت و پیگیری شکایت عدد ۴
و درخواست نمایندگی عدد ۵ را شماره گیری نمایید
همچنین جهت ارتباط با سایر واحدها منتظر اپراتور بمانید.
“سلام و وقت بخیر! خوشحالیم که با [نام شرکت] تماس گرفتید.
برای ارتباط با واحد مربوطه، یکی از گزینههای زیر را انتخاب کنید:
✅ پشتیبانی فنی – ۱
✅ مشاوره و فروش – ۲
✅ امور مالی – ۳
✅ [بخش دیگر] – ۴
✅ اپراتور – ۰
اگر داخلی شخص موردنظر را دارید، آن را وارد کنید.
از تماس شما سپاسگزاریم!
وقت بخیر! شما با [نام شرکت] تماس گرفتهاید.
برای راهنمایی بیشتر، عدد مربوط به بخش موردنظر خود را وارد کنید:
۱️⃣ پشتیبانی
۲️⃣ فروش
۳️⃣ امور مالی
۴️⃣ [بخش دیگر]
۰️⃣ اپراتور
در صورت آشنایی با داخلی فرد موردنظر، آن را مستقیماً شمارهگیری نمایید.
با تشکر از تماس شما!