میزبان تل : یکی از راههای اصلی ارتباط بین مشترکان و کارکنان یک مجموعه مراکز تماس هستند، در بسیاری از سازمانها مراکز تماس بخش مهمی بهجهت ارتقای کیفیت خدمات به مشترکان به حساب میآیند از این رو انتخاب سامانهای هوشمند و پویا میتواند نقش موثری در رسیدن به معیارهای مطلوب رضایت مشتری بازی کند. سازمانهایی وجود دارند که بصورت میانگین روازنه با چندین هزار تماس سرکار دارند، بنابراین وجود مرکز تماسی که بتواند این حجم از تماس را مدیریت کند و در نهایت گزارشاتی به جهت بهبود فرایندهای سازمان ارائه دهد موضوعی ضروری میباشد،مرکز تماس SimoTel با قابلیتهای که در اختیار مشترکان خود قرار میدهد امکان بررسی فرایندها و ارتقای سطح رضایت مشتری را فراهم میکند.
مرکز تماس چیست؟
مرکز تماس یک شبکه تلفنی است که در یک سازمان یا شرکت استفاده میشود. استفادهکنندگان مرکز تماس (داخلیها) با استفاده از روشهای مختلف ارتباطی (ازجمله VoIP، شبکه ISDN و آنالوگ) بهصورت داخلی (درون سازمان) و یا خارجی (دنیای خارج)، با یکدیگر در ارتباط هستند. همچنین یک مرکز تماس به شما اجازه میدهد خطوط تلفنی بیشتری نسبت به خطوط فیزیکی (PSTN) داشته باشید.
همچنین، مراکز تماس نقش مهمی در ایجاد یک تجربه عالی برای مشتری ایفا می کنند، بنابراین این مراکز و اپراتورها باید همیشه سطح بالایی از خدمات را برای تقویت روابط حفظ کنند. و این بدان معناست که اپراتور های مرکز تماس باید در هنگام تعامل با مشتریان آگاه، صبور و با انرژی بالا باشند.
از قابلیتهای اساسی یک مرکز تماس امکان بررسی کردن وضعیت داخلیها و تماسهای ورودی،خروجی به سیستم بصورت آنلاین میباشد،مرکز تماس SimoTel امکان مانیتور آنلاین داخلیها و اپراتورهای صف را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.
با توجه به اینکه کسبکارها و سازمانهای مختلف مدلهایکسبکار و سناریوهای تماس متفاوتی دارند وجود مرکز تماسی که بتواند به راحتی نیازمندیهای تمامی کسبکارها را پوشش داده و امکان تغییر در سناریوی تماس را به آسانی در اختیار کاربران خود قرار دهد امری ضروری است.