دایل پلن در مرکز تلفن چیست؟

برای ارتباط بین مشترکان و کارکنان یک مجموعه،که اهمیت بالایی دارد بهترین روش و مهمترین آن،مرکز تماس است.در بسیاری از سازمان‌ها مراکز تماس بخش مهمی به‌جهت ارتقای کیفیت خدمات به مشترکان به حساب می‌آیند از این رو انتخاب سامانه‌ای هوشمند و پویا می‌تواند نقش موثری در رسیدن به معیارهای مطلوب رضایت مشتری بازی کند.سازمان‌هایی وجود دارند که بصورت میانگین روازنه با چندین هزار تماس سرکار دارند، بنابراین وجود مرکز تلفنی که این حجم از تماس ها را مدیریت کند،گزارشگیری در جهت بهبود سازمان ارائه دهد،از ضرورت های آن کسب و کار است.

مرکز تماس سیموتل ایرانی

مرکز تلفن SimoTel با قابلیت‌های که در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد امکان بررسی فرایند‌ها و ارتقای سطح رضایت مشتری را فراهم می‌کند.ویژگی های این مرکز تلفن،رابط کاربری ساده و قدرت‌مند،سیستم گزارش گیری پیشرفته و شخصی سازی کامل با استفاده از API که در ادامه این پست به آن اشاره میکنیم.

سیموتل مرکز تلفن ایرانی

رابط کاربری ساده و قدرت‌مند

طراحی رابط کاربری این مرکز به صورتی است که کاربر بدون درگیر شدن با جزئیات و به راحتی بتواند سناریو خود را پیاده سازی کند،قلب تپنده مرکزتماس، دایل پلن این قابلیت را به کاربر می‌دهد تا هر سناریو تماسی را تنها با کشیدن چند کامپوننت در صفحه و اتصال آن‌ها به یکدیگر پیاده سازی کند.

سیستم گزارشگیری پیشرفته

می‌توانید به راحتی ساده‌ترین گزارشات کابردی را از سیستم بدون دردسر در قسمت گزارشات این مرکز داشته بگیرید.اگر نیازمند گزارشات پیشرفته و شخصی هستید،برای این کار فیلتر های بسیاری در اختیارتان قرار میگیرد و یکی از قابلیت‌های مهم بخش گزارشات امکان نمایش نموداری و انتزاعی داده‌ها می‌باشد.

شخصی سازی کامل با استفاده از API

بستهAPI‍‌ ارائه شده در سیموتل بسیار قدرتمند است، شما می‌توانید با استفاده از API‌های ارائه شده،سیستمی کاملا پویا بدون نیاز به دخالت انسان را طراحی کنید. برای نمونه می‌توان به سامانه‌های(تماس دوطرفه امن،مشاوره تلفنی،ثبت تیکت خودکار،پرداخت خودکار قبوض و …) اشاره کرد.

دایل پلن در سرویس ویپ

ما می‌توانیم DialPlan را به عنوان  دسته‌ای از قوانین تعریف کنیم که به IP-PBX یا مرکز تلفن ویپ می‌گوید چه کاری را باید انجام دهد یا چگونه شماره‌هایی که توسط کاربر  شماره‌گیری شده را، مورد بررسی و  کنترل قرار دهد. همچنین Dialplan ،اطلاعات هر شماره‌ای که شماره‌گیری می‌شود  را می‌خواند  و سپس تصمیم می‌گیرد که این شماره‌ها می‌توانند در سیستم ورود یا خروج داشته باشند.تعدادی از کامپوننت ها در مراکز تلفن سیموتل را در تصویر زیر مشاهده میکنید.توضیحات مختصری را بر روی تصویر برای شما به نمایش گذاشته ایم.در این تصویر محیط دایل پلن در سیموتل را مشاهده میکنید.

کامپوننت دایل پلن

دایل پلن در مرکز تلفن چیست؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *