انواع API ها در سرویس VoIP چیست ؟

برای ارزش دادن به ارتباطات خود در بین کارکنان و مشتریان خود با استفاده از API های موجود میتوانید تماس های با سرعت بالا و کیفیت عالی داشته باشید.برای یک مکالمه قوی باید از زیر ساخت بسیار قوی برخوردار بود که در ادامه این مقاله به آن اشاره می شود .

مکالمات را بدون مرز بسازید!

با هر کسی در جهان که اتصال اینترنت یا شماره تلفن دارد تماس بگیرید و دریافت کنید. اکنون می‌توانید تماس‌های VoIP، PSTN و SIP را مستقیماً در سافت فون ها و سایر برنامه های موجود، مرورگر یا ربات‌های چت هوش مصنوعی با استفاده از زبان برنامه‌نویسی دلخواه خود جاسازی کنید. با استفاده از APIهای صوتی و SDKهای ساده، سریعتر وارد بازار می شوید و با کیفیت تماس شفاف از آرامش خاطر لذت می برید.ما در میزبان تل با ارائه دهندگان حامل پیشرو همکاری می کنیم تا پوشش جهانی را در کشور عزیزمان ایران را با نرخ های مقرون به صرفه به شما ارائه دهیم.برای ثبت سفارش،مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

Apl

انواع API های مورد استفاده در سرویس VOIP

VOICE API

به هر کسی با زیرساخت صوتی قوی دسترسی پیدا کنید.تماس‌های صوتی خود را بدون لرزش و شفافیت کامل در هر مرورگر، برنامه و دستگاهی با API صوتی یکپارچه کنید.با داشتن این قابلیت میتوانید مکالماتی فراتر از یک مرز برای تجارت خود ایجاد نمایید.شما میتوانید در سطح جهانی با هر کسی که شماره تلفن و اینرتنت دارد ارتباط برقرار کنید و مالکمه داشته باشید.

vois

Video API

تنها با چند کلیک تماس‌های ویدیویی را مستقیماً در برنامه خود برقرار کنید.کنفرانس ویدیویی سفارشی را تجربه کنید .برنامه های قدرتمند تماس ویدیویی بسازید.بدون نیاز به کدنویسی! مورد استفاده برای هر صنعت و کسب و کار در جهت پیش برد اهداف آن تجارت قرار دارد .

مرکز تماس

مرکز تلفن ابری سیستمی جدید برای مدیریت تماس ها (تلفن گویا، ضبط مکالمات،صف تماس و …) با قابلیت های بسیار زیاد دیگر برای جایگزینی با تلفن های قدیمی سانترال می باشد که برای راحتی همه افراد در هر شغل و کسب و کاری بوجود آمده که میتوانید به آسانی در دفتر و یا محل شرکت خود استفاده کنید.به طور یکپارچه تعاملات مشتری را از پیامک یا WhatsApp به صدا و تصویر تغییر دهید. مرکز تماس ابری خود را با Video API تقویت کنید.

SMS API

ارائه یک تجربه پیام رسانی جدید با SMS API در سرویس تلفن ثابت اینترنتی داشته باشید.با پیامک های سریع و قابل اعتماد به صورت جهانی ارتباط برقرار کنید.از طریق برنامه خود با SMS API که می توانید به آن وابسته باشید، پیام های متنی ارسال و دریافت کنید.
با پلتفرم پیام کوتاه،به مشتریان خود در سراسر جهان و در مقیاس بزرگ دسترسی پیدا کنید. از تمام مزایای یک پلت فرم درجه یک حامل که برای سرعت، قابلیت اطمینان و انطباق ساخته شده است، لذت ببرید.

ارسال پیامک به دو صورت قابل ارائه است :

پیامک یک طرفه : اعلان‌ها، هشدارها، تأییدیه‌ها و یادآوری‌های پیامکی را مستقیماً از وب‌سایت، برنامه یا راه‌حل‌های خود به مشتریان خود ارسال کنید.

پیام کوتاه دو طرفه : با اجازه دادن به مشتریان خود با استفاده از code short API یا Long number API به پیام های SMS شما پاسخ دهند، مکالمات دو طرفه جذاب ایجاد کنید.

WhatsApp API

نرم افزار بازاریابی تجاری واتس آپ،یک نرم افزار کاربردی و موثر است که ارتباط بین پرسنل یک مجموعه و مشتریان آن سازمان را فراهم می کند.
برند خود را از طریق WhatsApp For Business رشد دهید.از اپ واتس اپ برای ارتباط با مشتریان، افزایش وفاداری مشتری و تولید سرنخ های با کیفیت استفاده کنید.از ویژگی های مهم این اپلیکیشن میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بازاریابی
  • فروش 
  • پشتیبانی مشتری

whats up

بازاریابی Marketing

  1. مدیریت داده های مشتری
    از ویژگی ها و برچسب ها برای مرتب سازی آسان مخاطبین و فیلتر کردن کمپین ها استفاده کنید.
  2. تقسیم بندی مشتری
    بخش‌های مشتری را بر اساس جمعیت‌شناسی، ترجیحات، یا سابقه خرید ایجاد کنید تا کمپین‌های بازاریابی را متناسب کنید و فهرست‌های پخش را برای کمپین‌های مختلف حفظ کنید.
  3. پیام های تبلیغاتی
    پیام‌های واتس‌اپ را در زمان واقعی یا برنامه‌ریزی‌شده، هدف‌مند و شخصی‌شده از جمله به‌روزرسانی‌های محصول، پیشنهادات و تبلیغات ارسال کنید.

فروش sales

  1. کاتالوگ محصولات
    محصولات یا خدمات خود را از طریق کاتالوگ های تجاری واتس اپ به نمایش بگذارید و به مشتریان اجازه دهید مرور و پرس و جو کنند.
  2. مدیریت سفارش
    سفارشات مشتری را به طور مؤثر پردازش کنید، تأیید سفارش، پیگیری به‌روزرسانی‌ها و پشتیبانی را ارائه دهید.
  3. فروش متقابل و افزایش فروش
    محصولات یا خدمات مرتبط را بر اساس ترجیحات مشتری و سابقه خرید توصیه کنید.

pricing

پشتیبانی مشتری Customer Support

  1. سوالات مشتری
    از طریق چت واتس اپ به سوالات مشتریان پاسخ دهید، اطلاعات ارائه دهید و به نگرانی ها رسیدگی کنید.
  2. سیستم فروش محصول/خدمت
    با ادغام از طریق API با Helpdesk یا سیستم CRM خود، پشتیبانی همه‌کانالی را ارائه دهید.
  3. اطلاعیه های پیشگیرانه
    در مورد به‌روزرسانی‌های سفارش، وضعیت تحویل یا هر گونه اطلاعیه مربوط به خدمات، اعلان‌هایی را برای مشتریان ارسال کنید.
  4. ۲۴/۷ در دسترس بودن
    با استفاده از پاسخ‌های خودکار، پشتیبانی شبانه‌روزی ارائه دهید.این پشتیبانی همیشه بیدار است تا نیاز های مشتریان شما را بنا به تعریف های داده شده،اجرا کند .

Voice Pricing

قیمت گذاری،یک مدل قیمت گذاری انعطاف پذیر که متناسب با بودجه شما است صورت دهید .میتوانید در حال حرکت پرداخت انجام دهید یا تنظیمات خاص خود را برای پرداخت مشتری صورت بدهید .تله پرداخت یکی از امکانات ما در میزبان تل است تا به راحتی پرداخت های خود را انجام دهید.

video

نتیجه گیری

در این مقاله به چند نوع از API های مختلف بهمراه کاربرد آن ها اشاره شد تا با استفاده از آن بتوانید در کنار سرویس های Voip،PSTN و Sip بر روی برنامه های موجود بهره کامل در مسیر موفقیت سازمان و کسب و کار خود داشته باشید .تمام مقالات ما در میزبان تل،به جهت رشد،آگاهی و جنبه کاربردی دارد و امید داریم تا در مسیر پیشرفت کسب و کار شما قدمی هرچند کوچک برداشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *