تلفن اینترنتی VoIP برای قالیشویی

تلفن ثابت سنتی حتما نیازمند کابل کشی از مخابرات به درب منزل و چه از ورودی درب منزل تا جایی که نیاز است گوشی تلفن آنجا قرار بگیرد بوده است.تماس با این خطوط فقط بصورت تک کانال است یعنی اگر شخصی بخواهد از آن خط تماس بگیرید بوق اشغالی میخورد.تلفن ابری برپایه ویپ با ویژگی هایی که ارائه می دهد کالبل کشی،تماس همزمان(ورودی وخروجی) و …  را حل کرده است.

صنعت خدماتی قالیشویی

همه ما در کار شستشوی قالی،موکت تبهر خاصی داشتیم تا اینکه صنعت قالیشویی کم کم زحمت پارو کشیدن،فرچه کشیدن و شستشویی قالی،موکت و .. را از دوش ما گرفت.امروزه با پیشرفت دستگاه های قالی شویی،موکت شویی،مبل شویی و … و خدماتی فراتر از شستشو مانند تعمیر و رفوی فرش خیلی کمکم شایانی به خانه دار ها می کند.

تلفن اینترنتی قالیشویی

تفاوت قالیشویی قدیم و جدید

قالیشویی Carpet cleaning در گذشته به صورت دستی، با آب و صابون رختشویی و جارو، به صورت فردی یا گروهی انجام می‌شده‌است. اما امروزه صنعت قالیشویی با آمدن دستگاه ها و مواد شوینده قوی، آسانتر و سریعتر شده‌است. قالیشویی امروزی بیشتر در کارخانه‌ها یا کارگاه‌های قالیشویی، و با دستگاه‌های قالیشویی انجام می‌پذیرد و برای خشک شدن فرش های شسته شده، از گرم خانه استفاده می‌شود.

تاسیس اتحادیه قالیشویی در ایران

قالیشویی به عنوان یک صنعت در ایران ثبت شده‌ است و اتحادیه صنف قالیشویان تهران در سال ۱۳۵۱ تأسیس گردیده‌است. با توجه به کمبود منابع آبی امروزه در ایران از دستگاه‌های اتوماتیک جهت شتشوی قالی و با قابلیت بازیافت آب مصرفی استفاده می‌شود.اما به دلیل دور بودن کارگاه های قالیشویی در خارج از شهر امکان وحود تلفن مخابراتی که نیازمند کابل است وجود ندارد!!راهکار این مورد از کسب و کار ها فقط با تلفن ابری VoIP امکان پذیر است .

تلفن ابری قالیشویی

نقش تاثیرگذار تلفن ابری در قالیشویی

قالیشویی ها روزانه تعداد تماس های بالایی را باید پاسخگو باشند.اگر بخواهیم از خط مخابرات سنتی استفاده کنیم،جدا از درخواست و نامه بازی های اداری می بایست چندین خط خریداری شود و از طرفی بدلیل دور بودن کارگاه از منطقه شهری (حاسیه شهر)امکان سرقت کابل تلفن وجود دارد.تلفن ابری VoIP تمامی این دغدغه ها را برای این صنعت حل کرده و امکاناتی نظیر: تعداد داخلی برای هر شماره تلفن،منشی گویا،صف تماس و … تا به بیشترین حجم تماس خود پاسخگو باشند.داشتن یک شماره تلفن ثابت و رند که همیشه همراه شما باشد یک مزیت برای کسب و کار می باشد.

تلفن مجازی قالیشویی

مزایای تلفن ابری میزبان تل برای قالیشویی

  • استفاده از تلفن شهری بدون محدودیت جغرافیایی

حذف محدودیت جغرافیایی از مهمترین مزایای یک تلفن اینترنتی است.شما هر زمان بخواهید مکان کارگاه قالیشویی را تغییر بدهید دیگر نگران تلفن ثابت خود که در اختیار مشتریان داده اید،نیستید،چرا که تلفن ابری ویپ بدلیل عدم استفاده از کابل وبرقاری تماس فقط با اینترنت این مشکل اساسی را حل کرده است.بعضا کسب و کارهایی مانند مصالح فروشان ساختمانی که در مرکز شهر دفتر داشتنداما انبار آنها در حاشیه شهر بود تلفن ثابت مخابرات را از دفتر مرکزی به انبار خود دایورت می کردند که اینکار جدا از نامه بازی های اداری و صرف کلی وقت،هزینه های انتقال تماس را شامل می شود.

  • عدم نیاز به شماره شخصی

به دلیل تداخل شماره های شخصی و مشتریان،اشتباهات زیادی در برقراری تماس صورت میگرفت.این کار موجب درهم برهم شد کارهای شخصی و کاری می شود.استفاده از سوشال مدیا یا شبکه های اجتماعی مورد مهمی است که این تلفن ها از تعداد اپلیکیشن خارجی ماند واتس اپ پشتیبانی میکند تا بتوان با مشتریان خود تعامل فضای مجازی را داشته باشید.

تلفن قالیشویی

  • مدیریت تماس ها فقط با موبایل و اینترنت

خارج از محیط دفتر و کارگاه پاسخگوی مشتریان خود باشید.خط تلفن های اینترنتی، این قابلیت را به مخاطبان خود ارائه می دهد که با استفاده از اپلیکیشن، از شماره ثابت خود بر روی موبایل استفاده کنند.با نصب اپلیکیشن ،می توانید تمام تماس های تلفن ثابت خود را از طریق گوشی موبایل خود مدیریت کنید و شماره تلفن شخصی شما مستقیما در دسترس مشتریان قرار نگیرید.

امکان استفاده از CRM

CRM برای مدیریت بهتر تماس ها و اطلاعات مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.هر کسب و کاری نیازمند:امنیت تماس،حفظ اطلاعات قدیم و جدید مشتریان،جذب مشتریان و .. . است و بهترین گزینه استفاده از CRM ابری است.تمامی اتفاقاتی که بین پرنسل قالیبشویی و مشتریان ان مجموعه اتفاق میافتد در این نرم افزار ثبت و ضبط می گردد تا بهترین خدمات به مشتریان ارائه شود.پس در انتخاب CRM برای کسب و کار خود دقت کنید.

شماره تلفن قالیشویی

قابلیت مرکز تماس میزبان تل برای قالیشویی شما

مرکز تلفن میزبان تل با نام سیموتل که صفر تا صد آن را متخصصین ایرانی طراحی کرده اند امکانات ذیل را در اختیار شما قرار می دهد:

  • منشی همیشه بیدار گویا
  • صف تماس
  • انتقال تماس
  • گزارشگیری تماس
  • و ..

امکان خرید،مشاوره رایگان و ثبت سفارش برای تلفن ابری VoIP بهمراه تست رایگان برای شما مهیا است،کافیست با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۷۴۸۵ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *