چرا تلفن اینترنتی برای شرکت بخریم ؟کال سنتر چیست؟

یکی از ویژگی هایی که خطوط تحت شبکه ملقب به ویپ دارد،مرکز تماس یا همان کال سنتر است.اما کال سنتر چیست و چرا باید بعد از خرید خطوط اینترنتی از آن استفاده کرد و در ادامه این مقاله به آن اشاره میکنیم.

کال سنتر چیست ؟

به مکان یا فضایی که در آنجا تمامی تماس های ورودی و خروجی مشتریان و همچنین کلیه فرایند های پاسخگویی به صورت پردازش کامپیوتری انجام میشود.این مسئولیت بر عهده تیمی متخصص است که وظیفه برقراری تماس های ورودی و خروجی یک سازمان را دارد. تنوع خدمات و اجرای آن برای تمامی کسب و کارها در سطح کشور و جهان متفاوت و منحصر به فرد است یعنی علاوه بر اهمیت فروش،سازمان ها باید برای خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات خود،رضایت آن ها را درنظر داشته باشد.به منظور راحتی این مسئله سازمان ها و شرکت ها میتوانند از خدمات تلفن ثابت اینترنتی که از امکانات مرکز تماس یا کال سنتر برخوردارند،استفاده کنند.(کال سنتر چیست؟)

چرا تلفن اینترنتی برای شرکت بخریم ؟کال سنتر چیست؟

اهمیت مرکز تلفن برای یک شرکت چیست ؟

مرکز تلفن راه ارتباطی بین مشترک و کارشناس مورد نظر است که این بصورت ورودی و خروجی عمل میکند.

وظیفه یک مرکز تلفن ابری مدیریت، توزیع، تفکیک و پاسخگویی به مشتریان میباشد.هدف مرکز تماس سازمانی عبارتند از :

  • مدیریت تماس های ورودی و هدایت کردن تماس ها
  • افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق پشتیبانی بالا
  • پاسخ دهی به تمامی تماس ها بدون از دست رفتن تماس
  • استفاده دقیق و بهتر از زمان و نیروهای انسانی با تجربه
  • امکان تماس آسان با مرکز تماس و پاسخگویی بهتر
  • بهتر شدن عملکرد ها با ارائه خدمات با کیفیت بالا

خطوط اینترنتی ثابت ۸ رقمی برای شرکت بخریم یا نه ؟

با مفهوم voip اشنا شدیم و می دانیم که فناوری جدیدی بر بستر اینترنت صورت میگیرد اما با قابلیت های بیشتری نسبت به خطوط آنالوگ قدیمی که این ویژگی را ندارند.سوالی که ذهنی بعضی ها را مشغول کرده این است که آیا از این خطوط برای بیزینس خود استفاده کنیم یا نه ؟در ادامه این مقاله به نکات مهم این خطوط اشاره میکنیم تا بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود داشته باشید در صورت خرید خط تلفن ابری یا مرکز تماس با ما در تماس باشید تا همکاران ما در اسرع وقت جهت مشاوره و خرید پاسخگو باشند.

  1. عدم نیاز به کابل کش – یکی از با صرفه ترین و میتوان گفت راحت ترین کار عدم استفاده از کابل است.این خط ها چون بر بستر اینترنت راه اندازی میشوند دیگر نیازی به استفاده از کابل نبوده و کلی در هزینه های اولیه شروع یک کسب و کار به شما کمک می کند.حتی نیازی به ثبت نام و کارهای اداری مثل خط تلفن های سابق مخابراتی نیست.
  2. تغییر جغرافیایی در هر زمان و هر مکان – یکی دیگر از دغدغه های سازمان ها و کسب وکارها تغییر مکان و دفتر محل کسب است که برای انتقال مکان نگرانی بابت از دست رفتن خط را نخواهید داشت .برخی از سازمان به دنبال شماره تلفن های ثابت هستند که تا حد ممکن تغییر شماره نداشته باشد،این کار باعث از ریزش برخی از مشتریان می شود.در هر مکانی که دسترسی به اینترنت وجود دارد قابل استفاده میباشند به همین دلیل مالک اول و آخر آن شما خواهید بود.
  3. ایجاد کانال برای برقراری چندین تماس همزمان با تنها یک شماره – با ذکر یک مثال بیان میکنیم که : یک خط ۱۰ کانال دارد و ۱۰ تماس همزمان بر روی خط خود بدون اشغال شدن شماره میتواند داشته باشد. هر کسب و کاری با توجه به نیاز خود میتواند از تماس همزمان استفاده کند.
  4. کیفیت صدای HD در تماس های اینترنتی
  5. امکان تست رایگان این خطوط با میزبان تل
  6. راه اندازی کوتاه مدت و مالکیت مادام العمر
  7. امکان خرید به دو صورت حقیقی و حقوقی

با توجه موارد ذکر شده در این مقاله میتوان بهترین و به صرفه ترین خط تلفن را برای بیزینس خود انتخاب نمود.جهت مشاوره و خرید با شماره تماس ۰۱۱۹۱۰۱۱۳۹۰ و ۰۹۹۸۱۲۴۵۵۰۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *