در واژه به معنای غربالگری تماس (Call Screen)اما بهتر است اینگونه بگیم: شناسایی سریع تماس های ورودی و رد کردن تماس های مزاحم.همه غربالگری ها در دنیای ارتباطات از راه دور یک موهبت بوده است و به طور قابل توجهی بر نحوه مدیریت تماس های دریافتی مشاغل و افراد تأثیر می گذارد. اما دلیل شناسایی تماس ها چیست و چرا مهم است؟ بیایید به جزئیات بپردازیم و همه چیزهایی را که باید در مورد این ویژگی ضروری بدانید کشف کنیم.
عناوین
ToggleCall Screen چیست ؟
کال اسکرین یک عمل برای شناسایی تماس های دریافتی،نوع واکنش به آن تماس ها(رد تماس مزاحم/دریافت مشتری درجه یک و…) میباشد که این از مهمترین ویژگی های یک تلفن ابری در سطح سازمانی و تجارت بشمار می آید.
- شناسایی فوری مشتریان اولویتدار
- فیلتر کردن تماسهای مزاحم
- افزایش سطح کلی بهرهوری
دلیل غربالگری تماس چیست ؟!
میتوانیم مشتریان خود را بصورت دلخواه یا قوانین سازمانی اولویت بندی کنیم.یعنی با شناختی که نشبت به مشتری خود داریم آن ها در گروه های مختلفی دسته بندی کنیم تا بهترین سرویس ها در اختیار مهم ترین مشتری قرار دهیم.شناسایی مشتری یعنی نمایش نام ، شماره تلفن و موقعیت مکانی باعث می شود که پرسنل بخش مربوطه بتواند طبق تعریفی که از مشتریان شرکت و اولویت بندی یک سازمان نسبت به مشتری پاسخگوی آن در کوتاه ترین زمان باشد یا خیر ؟! این قابلیت باعث می شود یک کارمند قطعی تصمیم بگیرد فردی که پشت خط است تماسش پاسخ داده شود یا خیر.
عملکرد Call Screen به چه صورت است ؟
برای کسانی که از اتصالات SIP یا PRI استفاده میکنند، شماره تلفنها ثبت شده است یعنی اگر شخصی تماس بگیرد، سیستم تلفن شماره تلفنهای خاصی را که وجود دارد با شناسه تماسگیرنده روی صفحه نشان میدهد.ویژگیهای Call Screening به کارشناسان اجازه میدهد تا تماسها را با توجه به شدت مسئله مورد نظر و اهمیت مشتری در اولویت قرار دهند و به کارکنان کمک میکند تا از تماسهای ناخواسته اجتناب کنند و شماره تماس تلفنی را به طور دائم مسدود کرده یا میتوانند از ویژگیهای زیر استفاده نمایند.
برخی از ویژگی های Call Screen
- مسیریابی یا توزیع خودکار تماس (ACD)
- انتقال تماس از راه دور
- مسدود کردن تماس
- فعالسازی کلید مزاحم نشوید (Do Not Disturb)
- پیامرسانی متن به گفتار
- تماس خودکار یا Callback
در نتیجه این مقاله میتوان گفت استفاده از این ویژگی ها در Call Screen به افزایش نرخ حفظ مشتری،کاهش وقت کارمندان و روند پرسش و پاسخ را بسیار سریعتر میکند. همچنین باعث ذخیره خودکار شماره تلفن تماسهای ازدسترفته، کاهش نرخ ترک مرکز تماس، تعداد تماسهای بیپاسخ و اسپم کمتر میشود.
کاربران عزیز جهت خرید خط تلفن اینترنتی میزبان تل با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۹۷۴۸۵ در کوتاه ترین زمان ممکن خط تلفن ابری خود را راه اندازی کنید.(تست رایگان خط در میزبان تل را از دست ندهید.)