خدمات VoIP برای تاکسی اینترنتی

اولین تاکسی یاب در سال ۱۳۹۲ با نام Snapp فعالیت خود را آغاز کرد.این مجموعه که مالکیت آن متعلق به شرکت ایده گزین ارتباطات روماک است،با سرویس‌های آنلاین برای درخواست کرایه وسیله‌های نقلیه تاکسی و پیک موتوری شروع به کار کرد.در ادامه به خدماتی که تلفن اینترنتی VoIP به تکسی های اینترنتی ارائه می دهد اشاره میکنیم.

تاکسی اینترنتی چیست ؟

همان آژانس درون شهری و برون شهری با تفاوت های فراوان نسبت به ژانس محل که هزینه های تردد،دسترسی آسان،انتخاب نوع ماشین و خدمات موجود و … را در اختیار مسافر خود قرار می دهد.تنها کافیست مسافر با یک گوشی هوشمند و نصب نرم افزار شرکت ارائه دهنده (اسنپ،ماکسیم،تپسی و ..) و یک اینترنت پایدار درخواست ماشین خود را انجام دهد.

تاکسی یاب

معرف ترین ها در ایران

  • اسنپ Snapp

  • تپسی Tapsi

  • ماکسیم Maxim

  • پیشگامان آسیا

  • آی تاکسی ۲۴

  • هیترو تاکسی

  • تاکسی ۳۶۰

خدمات VoIP برای شرکت های تاکسیرانی

در صنعت حمل و نقل، ارتباطات مؤثر برای ساده‌سازی تحویل اطلاعات و ساده‌سازی فرآیندهای تجاری برای کمک به توانمندسازی اپراتورهای تاکسی، توزیع‌کنندگان، کارگران راه دور و مشتریان بسیار مهم است. با استفاده از یک سیستم ارتباطی قوی مانند تلفن اینترنتی،کارمندان شرکت حمل و نقل می توانند دسترسی مشتریان خود را بهبود بخشند، حجم تماس های زیادی را مدیریت کنند، خدمات مشتریان درجه یک را ارائه دهند و قیمت نهایی خود را افزایش دهند.

مشاوره رایگان،خرید شماره و مرکز تماس ایرانی

اگر در حال انتقال از یک سیستم تلفن سنتی به خط ثابت تحت شبکه هستید و به دنبال ارائه دهندگان ویپ با رتبه برتر برای تاکسی یا شرکت حمل و نقل خود هستید، میزبان تل می تواند به شما کمک کند تا طرح خط ثابت اینترنتی مناسب در منطقه  و استان خود را پیدا کنید.

ماشین اینترنتی

بهبود بهره وری کارکنان و لذت استفاده از VoIP

یک تلفن سازمانی برپایه اینرتنت قوی می تواند به اپراتورهای تاکسیرانی کمک کند تا ارتباطات خود را در کانال های مختلف برای بهبود بهره وری کارکنان و ارائه اطلاعات دقیق ساده کنند.ارائه واضح و مختصر اطلاعات (صوتی، متنی و تصویری) برای ارائه خدمات بهتر به اپراتورهای ترابری ضروری است.این اپراتورها با استفاده از سرویس تحت شبکه و ویژگی‌های کامل آن، می‌توانند به طرز ماهرانه‌ای ارتباطات خود را بهبود بخشند و کارمندان خارج از محل و اداری را به روش‌های زیر توانمند کنند:

مدیریت و ارتباط بین پرسنل

  • دادن آزادی کار به کارمندان برای کار در جاده یا از راه دور در حالی که به طور همزمان بهره وری را بهبود می بخشد. خدمات تلفن ابری می تواند به کارمندان یک شرکت حمل و نقل کمک کند همیشه در دسترس باشند. از طریق بهره‌وری و ویژگی‌های مدیریت تماس موجود در ویپ (مانند مسیریابی تماس، پیدا کردن من/دنبال کردن، تماس با کنفرانس، پیام‌رسانی فوری، و موارد دیگر)، هم کارمندان خارج از محل و هم در دفتر می‌توانند به راحتی با یکدیگر همکاری کرده و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. با ارائه یک کانال ارتباطی واضح، تلفن ابری می تواند به رانندگان و اپراتورها کمک کند تا در مواقع اضطراری سریعاً به دفتر مرکزی مراجعه کنند تا کمک کنند. همچنین، کارکنان اداری می توانند به راحتی به کارمندان خارج از محل پاسخ دهند و به آنها کمک کنند تا مسائل مربوط به مسیرها، شرایط ترافیکی، موانع جاده و موارد دیگر را از طریق یک سرویس تحت شبکه قابل اعتماد حل کنند.

 

  • کاهش نرخ‌های تماس بین‌المللی در کنار کاهش هزینه‌های زیرساختی. یک سیستم تلفن ثابت اینترنتی می تواند به کاهش قبض تلفن ماهانه کمک کند زیرا از اتصال اینترنتی موجود به جای خط تلفن آنالوگ برای برقراری و دریافت تماس استفاده می کند. اکثر ارائه دهندگان خدمات تلفن ثابت ابری همچنین یکپارچه سازی سیستم شخص ثالث و برنامه های کاربردی تلفن همراه را برای کمک به بهبود کانال های ارتباطی تاکسی و حمل و نقل و در عین حال کاهش هزینه های نگهداری، تجهیزات و خدمات ارائه می دهند. بعلاوه، انتخاب سرویس تلفن ویپ میزبانی شده می تواند به شرکت های تاکسی و حمل و نقل کمک کند تا از طریق استفاده از شماره های مجازی و تماس رایگان درون شبکه، هزینه تماس های بین المللی را کاهش دهند.

 

تاکسی ایترنتی

  • مدیریت جریان اطلاعات به صورت یکپارچه و ایمن. خدمات تلفن ثابت مجازی داده ها و صدا را در یک شبکه یکپارچه می کند، بنابراین به کارکنان کمک می کند اطلاعات ارزشمند را از طریق یک مرکز متمرکز ارائه دهند. به همین دلیل، اپراتورهای تاکسی و حمل‌ونقل می‌توانند ابزارهایی را برای کارگران خود فراهم کنند تا به راحتی با هر یک از آنها ارتباط برقرار کنند و علاوه بر زمان پاسخگویی کلی، پشتیبانی خدمات مشتری را افزایش دهند. همچنین، از طریق یک خط ثابت اینترنتی، اپراتورهای ترابری می توانند داده های با ارزش را در فضای ابری ذخیره، مدیریت و دسترسی داشته باشند. به این ترتیب کارمندان می توانند فایل های صوتی، متنی و ویدئویی را به شیوه ای امن و ایمن به اشتراک بگذارند.

امکان برقراری تماس امن بین راننده و مشتری یکی دیگر از امکانات بسیار مهم در سرویس تلفن سازمانی ویپ است که در اختیار تاکسی نلاین قرار دارد و زمانیکه نیاز به برقراری تماس از هر سمت(راننده به مسافر و بلعکس) شماره شخصی طرق مقابل نمایش داده نمی شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *