ما در قرن بیست و یکم زندگی می کنیم. این واقعاً عصر دیجیتال است و ارتباطات یکپارچه آخرین کلمه رایج در زمان کنونی است! نیازی به استفاده مشاغل از خطوط تلفن سنتی نیست.فناوری انتقال صدا بر روی شبکه اینترنت دنیای تجارت را با طوفانی فراگرفته است و شرکت ها در سراسر جهان برای رشد سریع روی سیستم های تلفن VoIP سرمایه گذاری کرده اند. در واقع، انتظار میرود که بازار تلفنهای ویپ تا سال ۲۰۲۵ به ۵۵ میلیارد دلار برسد، رقمی که به وضوح محبوبیت آن را نشان میدهد.
نقش ارتباطات VoIP در بخش های مختلف صنعتی
هر نوع سازمانی – یک استارت آپ جدید، یک شرکت متوسط یا یک شرکت بزرگ چند ملیتی می تواند با استفاده از سیستم های تلفن مجازی بهره مند شود. این می تواند به سازمان ها کمک کند تا طیف متنوعی از مزایای مانند سرعت، انعطاف پذیری و دسترسی بالا را کسب کنند. نه تنها این، راه حل های تلفن مجازی می توانند صرفه جویی زیادی در هزینه ها داشته باشند، زیرا می توانند قبض تلفن محلی را تا ۴۰٪ و هزینه تماس بین المللی را تا ۹۰٪ کاهش دهند.
کمک سرویس تلفنی VoIP در زمینه های مختلف صنعتی
آموزش
تعداد فزاینده مدارس، کالج ها، موسسات آموزشی و مراکز مربیگری نیازمند راه حل های ارتباطی یکپارچه هستند. VoIP میتواند با یکسان کردن دادههای دانشآموز در تمام مراکز و بهینهسازی تعامل تماس بین همه ذینفعان مانند معلمان، والدین و سرپرستان، نیازهای آنها را برآورده کند.
روش های مختلفی وجود دارد که سیستم های تلفن VoIP می توانند برای سیستم آموزشی مفید باشند:
- نظارت بر تماس های دانش آموزان و نگهداری سوابق داده ها
- دسته بندی و ذخیره داده های دانش آموزان
- تماس های تلفنی را ضبط کنید تا سوالات دانش آموزان و والدین را بهتر ارائه دهید
- با فعال کردن نمایندگان تماس برای ارائه بازخورد حتی پس از ساعات اداری، از دانش آموزان محلی پشتیبانی کنید.
هتل ها و رستوران ها
صنعت غذا و مهمان نوازی شاهد رشد بی سابقه ای است. زنجیرههای غذایی، رستورانها، هتلها و خانههای اقامتی به راحتی، سرعت و مقرون به صرفه بودن سیستمهای تلفن VoIP برای خدمات برتر نیاز دارند.
مزایای سیستم های تلفن مجازی در اقامتگاه ها
- مدیریت بهتر سفارش از طریق منوهای خودکار خودکار
- مدیریت رزرو خودکار
- کاهش وابستگی به کارکنان دفتر جلو
- انتقال تماس به چندین رسانه منجر به دسترسی بهتر می شود
- ادغام پایگاه های داده مشتریان از ویژگی های چند سایت برای کنترل اطلاعات یکپارچه
گردشگری
صنعت سفر در بالاترین سطح خود قرار دارد و بسیاری از استارت آپ های گردشگری و شرکت های تجاری کوچک از فناوری VoIP استفاده کرده اند. این می تواند به سازمان ها کمک کند تا سؤالات مربوط به فروش بلیط را حل کنند و به مسائل مشتریان با سرعت بسیار بیشتری نسبت به شبکه های ارتباطی سیمی سنتی پاسخ دهند.
در اینجا روش های خاصی وجود دارد که سیستم های تلفن VoIP به شرکت های گردشگری قدرت می بخشد:
- بسته شدن معامله بهتر
- مسیریابی تماس به نمایندگان موجود
- سیستم پاسخ صوتی تعاملی برای پیگیری و ضبط مکالمات برای خدمات برتر
- به حداقل رساندن سرنخ های بدون مراقبت یا درخواست های سفر
تجارت الکترونیک
وب سایت های تجاری آنلاین و معاملات تجارت الکترونیک امروزه بسیار محبوب هستند. اکثر شرکت های تجارت الکترونیک از سیستم های تلفن IP برای بهره وری بهتر و مدیریت جریان کار استفاده می کنند. در برخورد با مسائل مشتری به شیوه ای فعال کمک می کند و در دسترس بودن را افزایش می دهد.
مزایای تلفن VoIP در سازمان های تجارت الکترونیک
- شماره های مجازی به نمایندگان اجازه می دهد تا به طور همزمان در تماس های متعدد شرکت کنند
- گزارش تماس های تجاری که پیگیری را آسان تر می کند
- پایگاه داده تماس گیرندگان برای بازاریابی مجدد و فروش متقابل
- تلفن گویا برای تسهیل تماس گیرندگان برای اتصال مستقل به بخش مورد نیاز
فناوری اطلاعات
صنعت فناوری اطلاعات بر خدمات عالی از طریق سطح بالایی از پشتیبانی مشتری متمرکز است. سیستم های تلفن VoIP می توانند ارتباطات دو طرفه را در زمینه فناوری اطلاعات غنی کنند و یک پلت فرم چند بعدی را برای حل موثر سوالات مشتریان فراهم کنند.
کمک تلفن ابری VoIP برای سازمان ها در عملکرد فناوری اطلاعات
- چندین خط تلفن را به واحدهای برون سپاری فرآیند کسب و کار ارائه دهید
- معیارهای کلیدی را از طریق تجزیه و تحلیل تماس تجزیه و تحلیل کنید
- اندازه گیری و بهبود عملکرد نماینده از طریق ضبط تماس
- از طریق مسیریابی کارآمد، ترافیک تماس بالا را مدیریت کنید
- هر تماس از دست رفته مشتری را به صورت خودکار پیگیری کنید
Hyperlocal
صنعت بازاریابی Hyperlocal اکنون یک عرصه نوپا است که با ارائه محصولات مورد نیاز روزانه مشتریان به آنها پاسخ می دهد. استارت آپ ها و خدمات تحویل بیش از حد محلی دارای ضریب نوآوری بالایی هستند. از این رو صنعت عمدتاً شماره تلفن های اینترنتی را برای بهره وری بالاتر اتخاذ کرده است.
مزایای خاصی وجود دارد که سازمان های بیش از حد محلی می توانند با سرمایه گذاری در شماره تلفن های VoIP
- کاهش هزینه های تماس خروجی و ورودی به مشتریان
- زمان انتظار مشتریان را برای سفارش به محض هدایت آنها به نمایندگی های موجود به حداقل می رساند
- «موسیقی در انتظار» و پیامهای شرکتی سفارشی شده برای تماسگیرندگان در حالی که در صف منتظر میمانند
- ویژگی های تلفن همراه پسند برای ارائه یک تجربه جامع برای مشتری