فیچر در سرویس ویپ به چه معناست ؟

سرویس ویپ خدمات خوب و کاربردی ایی را به کسب و کارهای بزرگ و کوچک در هر فعالیت اقتصادی که مشغول هستند ارائه میدهد.بسته به حوزه فعالیت سازمان های خصوصی و دولتی،تعداد پرسنل یک مجموعه و فاکتورهایی از این قبیل خطوط تلفن ثابت اینترنتی بهمراه مرکز تلفن ابری ،پنل مشاوره تلفنی،سی آر ام ابری ، فکس اینترنتی و … در میزبان تل با کیفیت عالی و مالکیت دائم برای مشترک ارائه می شود .جهت خرید و مشاوره رایگان به شماره ۰۱۱۹۱۰۱۱۳۹۰ تماس بگیرید.

نرم افزار مرکز تلفن ایرانی سیموتل

نرم افزار مرکز تلفنی ایرانی که توسط شرکت دانش بنیان نسیم ارتباط آینده با نام تجاری نسیم تلکام،پیاده سازی شده است. این مرکز در حال حاضر پاسخگوی نیاز چند صد شرکت و کسب و کار کوچک و بزرگ است.در ابتدا کار این اپ صرفا یک پنل گزارش گیری روی سیستم های تلفنی آن زمان بود که به تناسب نیاز از ابتدا پروژه تحقیق و توسعه برایش تعریف و رشد پیدا کرد.طراحان این سیستم سه اصل پایداری، امکانات و سادگی را به عنوان اولویت در توسعه مد نظر قرار دادند.

اجرا و پیاده سازی پروژه های حرفه ای مرکز تماس باعث شد که این اپلیکیشن تنها یک مرکز تلفن نباشد و آن به عنوان یک نرم افزار کال سنتر نیز نام برد. انعطاف پذیری و وجود وب سرویس های مختلف برای ارتباط با سایر سامانه ها از مهمترین مزایای رقابتی سیموتل با سایر محصولات مشابه می باشد.پس از گذشت چندین سال از عمر سیموتل و چند هزار نصب موفق می توان simotel را به عنوان یک سیستم تلفنی در سطح جهانی معرفی کرد که مزایای منحصر به فردی دارد.

Simotel

فیچر چیست ؟

به طور کلی به اجزاء یک محصول فیچر گفته میشود که هر کدام از اجزاء دارای ویژگی هایی هستند.ممکن است این اجزاء را شما ساخته باشید و یا اینکه از قبل و توسط دیگران شکل‌گرفته باشند، درهرحال زمانی که این اجزاء کنار هم قرار می‌گیرند، محصول اصلی پدیدار می‌شود.خود فیچر هم از اجزایی تشکیل‌شده که به آن‌ها مینی فیچر و یا کامپوننت می‌گویند.

حتما در مکالمه با متخصین حوزه ویپ،واژه های دیزا،فیچر و امثالهم را به گوشتان رسانده اند.این واژگان تخصصی دارای امکاناتی هستند که در ادامه این مقاله به آن اشاره میکنیم.هر فیچر مربوط به یک عملکرد خاص در محصول می‌شود که این عملکرد برای کاربر فایده‌ ایجاد می‌کند، و این همان چیزی است که کاربران را ترغیب به خرید می‌کند.

تعریف فیچر محصول یا خدمات بر عهده کیست ؟

این وظیفه بر عهده مدیر محصول یا خدمات است که تعیین میکند،فیچر چه فایده‌ای داشته باشد و چطور این فایده را به کاربر منتقل می‌کند.بعنوان مثال:اگر ما محصول/خدمت را خودرو در نظر بگیریم فیچر آن ترمز ABS و فایده بر آمده از این فیچر افزایش ایمنی برای سرنشینان خودرو است.در پنل مشاوره تلفنی فیچر های زیادی تعریف شده و است و متخصصین این حوزه کماکان در حال افزایش تعداد فیچرهایی مورد نیاز کاربران خود هستند.برای تعریف مهم ترین جزئیاتی که باید در زمان تعریف یک فیچر حتماً به آن‌ها مستند کنید موارد زیر باید رعایت شود.

نمونه ایی از فیچر محصول در سرویس ویپ :آی وی آر،ضبظ مکالمات،ثبت مکالمات و …

مهم ترین جزئیات در تعریف فیچر :

  1. توصیف فیچر: تعریف فعالیت یا اقدامی که کاربر تمایل دارد آن را به انجام برساند و این‌که فیچر موردنظر چطور به انجام آن کمک می‌کند.
  2. چالش مشتری: مسئله یا دردی که کاربر قبل از معرفی فیچر با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند.
  3. فایده: فایده یا ارزشی که از طریق این فیچر به کاربر ارائه می‌شود.
  4. هدف کلان مرتبط: اهداف کلان یا خردِ مرتبط با محصول که این فیچر روی آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

در پایان این پست لازم به ذکر است که فیچرها باید رضایت کاربر را به همراه داشته باشد.به این معنا که نباید از پرسونای مخاطب غافل شوید! فیچرها به اولویت‌های بازار هدفتان پاسخ می‌دهد.پس سؤالات مرتبط با این بخش را طراحی کنید و جوابی قابل قبول برایشان پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *