بیزینس مسافرتی در شاخه توریستی و گردشگری اهمیت بالایی برای هر کشور محسوب می شود.حجم بالای تماس،حجم بالای اطلاعات مشتریان و فروش بلیط چند نکته کلیدی برای این دفاتر مسافرتی است که باید امینت،محل ذخیره سازی اطلاعات بالا و ایمن و … را پشتیبانی کند.نقش تلفن ابری در این بیزینس بسیار حائز اهمیت است.
عناوین
Toggleسیستم تلفنی VoIP
سرویس تلفن تحت شبکه اینترنت ابزاری انعطافپذیر و راحت را در اختیار آژانسهای مسافرتی قرار میدهند تا بدون زحمت با مشتریان ارتباط برقرار کنند و در عین حال بهرهوری کارکنان را بهبود بخشند و نتایج کمپین بازاریابی را ردیابی کنند.ارتباطات برای آژانس های مسافرتی مهم است تا تجربه سفر نهایی را به مشتریان خود ارائه دهند. به همین دلیل مهم است که همه آژانس های مسافرتی دارای یک سیستم تلفن قابل اعتماد و با کیفیت باشند. و با انتخاب یک سیستم تلفن VoIP، آژانس های مسافرتی می توانند خدمات با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه دهند، بهره وری کارکنان را بهبود بخشند و هزینه ها را کاهش دهند.
آژآنس مسافرتی هواپیمایی
چه برای کسب و کار یا تفریح، مسافران به کمک یک آژانس مسافرتی نیاز دارند تا سفر خود را موفق و خاطره انگیز کنند. یکی از راههای عالی برای کمک به آژانسهای مسافرتی برای ارائه بهترین تجربه سفر به مشتریان، استفاده از ویژگیها وانعطافپذیری یک سیستم تلفن VoIP است. از طریق یک تلفن سازمانی VoIP، آژانس های مسافرتی می توانند از مزایای یک راه ارتباطی قابل اعتماد برای ارتقاء کیفیت خدمات، ایجاد روابط مشتری-عامل قوی تر، و افزایش نتیجه بهره ببرند.
آژانس های مسافرتی چگونه از سیستم تلفن VoIP بهره ببرند؟
تلفن اینترنتی ویپ یک راه حل ارتباطی منعطف و راحت را در اختیار آژانسهای مسافرتی قرار میدهد که عملیات آنها را ساده میکند، بهرهوری کارکنان را بهبود میبخشد، کمپینهای بازاریابی را تقویت میکند و تعامل مشتری را افزایش میدهد.
صنعت گردشگری به طور مداوم در حال تغییر است و هر روز رقابتی تر می شود، بنابراین، این آژانس ها باید از یک راه حل ارتباطی کارآمد مانند تلفن ابری میزبان تل یا به صورت اختصاصی برای افزایش بهره وری، تحرک و کیفیت خدمات خود استفاده کنند. با استفاده از قدرت تلفن ثابت اینترنتی، آژانسهای مسافرتی میتوانند حجم زیادی از تماسها را انجام دهند و اطلاعات دقیق و به موقعی را ارائه کنند .
روش هایی که تلفن IP به آژانس مسافرتی هوایی کمک می کند
- ارائه بهترین فرصت های سفر به مشتریان مشتریان اغلب قبل از اینکه تصمیم بگیرند مقصدی را انتخاب کنند یا رزرو کنند، در مورد هتل ها، بسته های تور، بلیط هواپیما، جاذبه ها، اجاره ماشین و موارد دیگر پرس و جو می کنند.
- افزایش کمپین های بازاریابی آژانس های مسافرتی ،با استفاده از رکورد جزئیات تماس (فایلی حاوی اطلاعات استفاده اخیر از سیستم از جمله زمان تماس، مدت تماس، نقطه مبدا، وضعیت تکمیل و شماره مقصد) می توانند فروش و درآمد خود را ارزیابی کنند یا حتی از این داده ها استفاده کنند.
- نگه داشتن بنگاه های مسافرتی فعال در صنعت توریست. در صنعت گردشگری، آژانس مسافرتی به عنوان یک ستون فقرات ضروری در نظر گرفته می شود که پشتیبانی و خدمات دائمی را به مسافران در سراسر جهان ارائه می دهد. انتخاب یک مرکزط تماس همه کاره به آژانس های مسافرتی کمک می کند تا بدون توجه به زمان و مکان به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار کنند. این تلفن همچنین تعامل را در سطح شخصیتر بهبود میبخشد و در نتیجه روابط مشتری و نماینده قویتری ایجاد میکند. به عنوان مثال، استفاده از یک مهماندار خودکار میتواند به دفترهای مسافرتی کمک کند تا نحوه استقبال از تماسگیرنده و مسیریابی برای دریافت کمک مورد نیاز خود را شخصیسازی کنند.
نقش ویپ در کاهش هزینه های آژانس هواپیمایی
سرویس مرکز تماس میزبان تل با کاهش هزینه های زیرساخت، خدمات و نگهداری فرصت های صرفه جویی در هزینه را برای آژانس های مسافرتی فراهم می کند.استفاده از این سرویس می تواند امکان ایجاد و گسترش یک آژانس مسافرتی مجازی را فراهم کند. از آنجایی که تلفن اینترنتی با استفاده از شبکه IP کار می کند، با حذف فضای کف فیزیکی و سایر زیرساخت هایی که معمولاً با آژانس مسافرتی مرتبط است، به کاهش هزینه ها کمک می کند.
- میزبانتل یک راه حل ارتباطات یکپارچه (UC) ارائه می کند که تماس های تلفنی، پیام های فوری، پست های صوتی، ایمیل ها و فکس ها را یکپارچه می کند. با اجازه دادن به ارتباطات داده و صوتی از طریق یک شبکه واحد، استفاده از تلفن تحت شبکه می تواند به کاهش هزینه های زیرساخت کمک کند، که برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها مفید خواهد بود.
- آژانس های مسافرتی همچنین می توانند هزینه های مربوط به کار و نگهداری را کاهش دهند زیرا اکثر ارائه دهندگان خدمات تلفن ابری کارکنان اختصاصی خود را دارند که به نصب و پیکربندی سیستم تلفن کمک می کنند. این امر کمک می کند تا هزینه ها را کاهش دهند زیرا ارائه دهنده خدمات مسئول نگهداری و ارتقاء سیستم خواهد بود.
- جدا از این مزایای صرفه جویی در هزینه، تلفن مجازی ویپ می تواند هزینه های تعمیر و نگهداری را با حذف نیاز به جایگزینی تجهیزات فعلی یا نصب دستگاه های جدید کاهش دهد. تا زمانی که دسترسی پایدار به اینترنت وجود دارد، آژانس های مسافرتی می توانند از دستگاه های موجود خود برای ارسال و دریافت سریع تماس ها از مکان های مختلف با حداقل هزینه استفاده کنند. از آنجایی که سرویس تلفن ابری امکان ارتباط داده و صوتی را در یک شبکه واحد فراهم می کند، آژانس های مسافرتی نیازی به حفظ خط تلفن اختصاصی PSTN ندارند و در نتیجه قبض تلفن ماهانه را کاهش می دهند.
- علاوه بر این، از طریق یک پیشنهاد BYOD (دستگاه خود را بیاورید)، تلفن ثابت ابری به آژانس های مسافرتی اجازه می دهد تا با سایر نمایندگان و کارکنان حتی زمانی که خارج از دفتر یا در خانه هستند، ارتباط برقرار کنند. از طریق استفاده از تلفن های نرم افزاری، آژانس های مسافرتی می توانند از دستگاه های تلفن همراه شخصی خود برای ارسال و دریافت اطلاعات و برقراری تماس در هر نقطه در هر زمان استفاده کنند. به دلیل BYOD و تلفن های نرم افزاری، آژانس های مسافرتی می توانند هزینه های عملیاتی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.
- همچنین، برخی از ارائهدهندگان خدمات تلفن VoIP برنامههای تلفن همراهی را ارائه میدهند که به مشتریان اجازه میدهند با استفاده از طرح داده دستگاه تلفن همراه خود به جای پرداخت هزینه در دقیقه از طریق اپراتور تلفن همراه خود، تماس تلفنی برقرار کنند.
- به علاوه، یک تلفن ثابت IP برای آژانسهای مسافرتی امکان تماسهای بینالمللی یا طولانی را با نرخ مقرون به صرفه در دقیقه فراهم میکند. برخی از ارائه دهندگان همانند میزبان تل حتی تعداد منتخبی از دقیقه های بین المللی را به عنوان بخشی از برنامه های خدمات خود ارائه می دهند. به همین دلیل، علاوه بر تماس رایگان در شبکه، آژانسهای مسافرتی میتوانند برای رزرو هتلها، خطوط هوایی، سفرهای دریایی، کرایه ماشین و موارد دیگر با نرخ تماس محلی ارزانتر، تماسهای طولانی مدت برقرار کنند.