چرا باید از نسل جدید تلفن سازمانی استفاده کنیم ؟

دستیابی به راه‌حلی ارزان و جامع برای تمام نیازهای ارتباطی، کاهش چشم گیر هزینه‌های ثابت و جاری، افزایش روحیه‌ی کار تیمی و مدیریت آسان و پایداری بالا برخی از مزایای این راه‌حل جدید است.توسعه‌ی فضای ابری و ترویج آن میان افراد و سازمان­‌ها  تاکنون تأثیر عمیقی بر حوزه‌ی کسب‌وکار داشته است و حرکت سازمان‌ها به سمت استفاده از این فضا در راستای تسهیل امور ارتباطی، انقلابی در امکانات و ویژگی‌های تلفن سازمانی پدید آورده ‌است. با این‌حال بسیاری از شرکت‌ها هنوز نتوانسته‌اند به این فضا و روش‌های جدید ارتباطی اعتماد کنند و هنوز از روش‌های پرهزینه و ناکارآمد مانند شبکه‌های PSTN، سیم‌های مسی و کابل‌های درهم‌پیچیده استفاده می‌کنند.

 نسل جدید تلفن سازمانی

میزبان تل و نسل جدید تلفن اینترنتی سازمانی

به واسطه اهمیت نوآوری و استفاده از ظرفیت‌­های موجود،FCP ها با پیش‌بینی دقیق و در نظر گرفتن نیازهای ارتباطی آتی برای دست‌یابی به راه‌حلی جامع و امن سرمایه‌گذاری و تحقیقات تئوری و عملی خود را در این زمینه آغاز کرد.امروز مفتخریم که سازمان‌ها و شرکت‌های بسیاری با اعتماد به نام میزبان تل و متخصصان حوزه‌ی تلکام این شرکت، ارتباطات خود را به میزبان تل سپرده­‌اند.

جهت خرید و مشاوره رایگان تلفن سازمانی ویپ با شماره ۰۱۱۹۱۰۱۱۳۹۰ تماس حاصل فرمایید.

راهکارهای انعطاف‌پذیر برقراری ارتباط

تلفن‌ سازمانی میزبان تل راهکاری نوین، هوشمند و یکپارچه مبتنی بر فضای ابری در جهت غنی‌سازی راه‌های ارتباطی است که از طریق یک پلتفرم امن و قابل‌اعتماد به تسهیل کار تیمی و ارتباط مؤثرتر کمک می‌کند. میزبان تل بر خلاف PBX های سنتی که بر روی یک سیستم عامل اختصاصی و محدود عمل می کنند، بر اساس ویژگی های نرم افزاری با قابلیت توسعه و با استفاده از زیرساختو سخت افزارهای قدرتمند پایه‌گذاری شده است. استفاده از راهکارهای انعطاف‌پذیر میزبان تل می‌تواند نگرش سازمان‌ها به کار تیمی و ارتباط با خارج از سازمان را تغییر دهد. بدون شک امروزه میزبانتل کامل‌ترین راه­کار تلفن سازمانی و درعین‌حال ساده‌ترین روش برای برقراری ارتباط در داخل و خارج از سازمان است.

 نسل جدید تلفن سازمانی

آشنایی با ویژگی های تلفن سازمانی

اطمینان و امنیت سرویس

امروز با به‌ کارگیری راهکارهای استراتژیک و لایه‌های پیچیده‌ی ‌امنیتی، زیرساخت‌های امن و بهره‌مندی از کارشناسان متخصص و توانمند، متعهد به حفظ امنیت و نگهداری اطلاعات و کیفیت خدمات است. متخصصان میزبان تل به‌صورت ۲۴ ساعته و در همه‌ روزهای سال در حال مراقبت و بررسی کیفیت خدمات ارائه‌ شده‌ هستند.

نصب و راه‌اندازی ساده

نصب و راه‌اندازی سرویس تلفن‌ سازمانی میزبان تل بسیار آسان است. کارشناسان ما در کوتاه­ترین زمان ممکن حساب‌ کاربری و سرویس مشترک را فعال می‌کنند و دسترسی‌های مورد نیاز را در اختیار کارمندان سازمان قرار می‌دهند.پس از راه‌­اندازی سرویس در صورت بروز هرگونه سؤال و یا ابهام کافیست به مستندات و دستورالعمل­‌های استفاده از سرویس مراجعه کنید. در هر زمان که نیاز داشته باشید کارشناسان‌ ما، برای آموزش و رفع ابهامات پاسخ­گوی مشترکین هستند و همچنین در صورت نیاز در محل مشترک حاضر می‌شوند و ضمن ارائه‌ی آخرین آموزش‌های لازم  برای رفع مشکلات استفاده از سرویس قدم به قدم همراه خواهند بود.

استفاده و دسترسی آسان

برای برقراری تماس صوتی و تصویری با بالاترین کیفیت و همچنین بهره‌بری از ابزارهای ارتباطی متنوع از طریق آی‌پی فون‌ها، پنل وب و از طریق مرورگرها (WebRTC) و امکان استفاده در Desktop کامپیوترهای شخصی و همچنین سافت‌فون  قابل‌دسترسی و مدیریت است.

آی‌پی فون‌ها قابلیت دریافت صدای آنالوگ و تبدیل و انتقال آن روی بستر شبکه و بالعکس را دارند و به‌ دلیل استفاده از کدک‌های گوناگون، کیفیت و شفافیت صدای بسیار بالایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. اما اگر مشترک به هر دلیلی تمایل به خرید گوشی‌های آی‌پی فون نداشته باشد، بهترین راه استفاده از سافت‌فون یا دسترسی از طریق ‌ پنل وب و مرورگرها است.

کیفیت

مجموعه میزبان تل مجموعه‌ای از ابزارهای ارتباطی در سطح استاندار جهانی را ارائه می دهد و در حقیقت، هر کدام از راهکارهای میزبان تل برای ارائه‌ی بهترین و باکیفیت‌ترین ارتباطات تجاری طراحی شده‌ است. مرکز عملیات پیشرفته، کلید موفقیت ماست. کیفیت خدمات و پایداری سرویس در قلب زیرساخت و فن‌آوری میزبان تل نهادینه ‌شده است.

پشتیبانی

با  استفاده از تجربه‌ی غنی میزبان تل در مشتری‌مداری و درک این موضوع که نیازمندی‌های سازمان‌های مختلف بر اساس نوع صنایع و ابعاد آن‌ها متفاوت است، حمایت‌های فنی خود را در همه‌ی ابعاد گسترش داده است تا بتواند نیازهای منحصربه‌فرد و خاص هر مشترک را رفع نماید. تیم پشتیبانی تلفن سازمانی میزبان تل از مرحله‌ی آماده‌سازی سرویس تا پاسخگویی به سؤالات و حل مشکلات آن‌ها در هر قدم درکنار مشترک است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *