اموزش اضافه کردن داخلی به سرور ایزابل

برای برقراری ارتباط بین کارکنان،در اتاق ها(هر اتاقی میتواند بسته به تعداد کارمندان تعداد داخلی تعریف داشته باشد) در شرکت های بزرگ و کوچک از یک مرکز تلفن استفاده می شود.مدیریت تماس های داخلی از طریق این دستگاه ها با تلفن های معمولی خانگی ممکن نیست و به تلفن تحت شبکه یا IP نیاز است.ما در این مقاله به آموزش تعریف داخلی در مزک تماس ایزابل اشاره داریم.

سرور ایزابل issabel

یکی از  محبوب ترین سیستم تلفنی های کدباز جهانی می باشد. این سیستم جامع ،پیشرو در حوزه ارتباطات مبتنی بر تلفن ثابت تحت شبکه با نام VoIPمی باشد و توانسته ظرف مدت کوتاهی مخاطبان خود را در تمام نقاط جهان علی الخصوص داخل ایران جلب نماید. با ایزابل می توانید یک سرویس تلفن ثابت ویپ یا همه امکانات را راه اندازی کنید.عرضه یک سیستم عامل امن بعنوان یک مرجع قابل استناد با کارایی رضایت بخش و موثر در جایگاه مقایسه با طرح ریزی پلن و استراتژی های بزرگ تجاری، ساختار های سازمان یافته و پشتیبان در سطح بزرگ جهانی در معرض نمایش قراردادن قدرت سیستم های Open Source از دیگر اهداف مهم در اولویت تیم توسعه دهنده ایزابل به شمار می رود.

تلفن داخلی برتر از تلفن خانگی  به چه دلیل؟!

  • کنترل و مدیریت تمامی تماس ها

  • برقراری ارتباط داخلی رایگان بین کارمندان شرکت

  • اولویت بندی زمان خاص برای مکالمه افراد

  • دارای سیستم های گویا

  • کاهش هزینه در ارتباطات

  • امکان انتقال تماس به تلفن همراهاضافه کردن داخلی به سرور ایزابل

چرا تلفن گویا ؟

قابلیت های منحصر به فرد تلفن گویا برای شرکت ها و سازمان ها به صرفه تر است تا اینکه از تلفن های معمولی که در داخل خانه ها هستند،استفاده شود.با خرید یک سرویس تلفن ثابت ابری میزبان تل، بین کارمندان و اتاق های مختلف مجموعه خود، خطوط داخلی نامحدود به وجود بیاورید.جهت ثبت و سفارش با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۷۴۸۵ تماس بگیرید.

اما…

قابلیت های یک تلفن گویا چی میتونه باشه که از همه لحاظ به صرفه است ؟!! در ادامه این مقاله به صورت اختصار به آن اشاره میکنیم:

  •  محدود کردن دسترسی ها برای برخی کاربران
  • تنظیم ارتباط تماسهای ورودی به یک خط داخلی خاص
  • سیستم هدایت تماس
  • کنفرانس تلفنی/تصویری
  • ضبط مکالمات
  • گزارشگیری مکالمات

آموزش اضافه کردن داخلی به سرور ایزابل

برای اینکار چند گام ساده پیش رو داریم لطفا با دقت این مسیر را انجام داده تا نتیجه غایی،مطلوب باشد.

  1. با نام کاربری و رمز عبور وارد محیط وب ایزابل شوید.
  2. از منوی سمت چپ، به بخش PBX Configuration بروید.
  3. روی گزینه Extensions کلیک کرده و Add Extensions را انتخاب کنید.
  4. در اینجا نوع داخلی تعریف می کنیم.(مثلا SIP)
  5. فیلد User Extensions را با شماره داخلی مورد نظر پر کنید.
  6. فیلد Display Name را با نام کاربر داخلی پر کنید.
  7. فیلد Secret را با پسورد داخلی پر کنید.

بعد از انجام مراحل بالا،می بایست گزینه Submit را بزنید و بعد Apply Config را کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود.

حالا شما یک داخلی جدید روی سرور ایزابل خود دارید!

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *