مشاوره،یک خدمت سلامت و حمایتی بر پایه علوم روانشناسی در حمایت از فردی است که آسیب دیده یا در معرض آسیب قرار دارد توسط متخخصان و مشاوران صورت میگیرد.قبل از توسعه فناوری ارتباطات و اینترنت اکثر عموم مردم بصورت حضوری به مراکز مشاوره رجوع می کردند.امروزه با وجود اینترنت های پرسرعت،گوشی های هوشمند و همیشه در درسترس این امکان بصورت غیر حضوری رخ دیگری از دنیای دیجیتال را بازی می کند.میزبان تل در این مقاله به شما راه اندازی این مرکز مشاوره را آموزش می دهد.
عناوین
Toggleمشاوره Consultation
اقدام به مشورت گرفتن است.رایجترین کاربرد در میان مردم عادی، به معنی مشاورهٔ روانشناختی و رواندرمانی از طریق مشاوره است. در این کاربرد، اینگونه تعریف می شود”اقدام حمایتگرانه بر پایهٔ علوم روانشناسی” است و مشاوری که این اقدام حمایتگرانه را انجام میدهد، روانشناس است.
هماندیشی و کنار هم قرار گرفتن چند فکر به جای یک فکر
مشاور تلفنی آنلاین
مشاوره در زمینه های مختلفی وجود دارد که در گذشته بصورت حضوری و مراجعه به دفتر مشاور صورت می گرفت اما با توسعه فناوری و ارتباطات امروزه مشاوره بر خط و آنلاین جایگزین بهتری برای این مهارت می باشد.برخط بودن این مراکز مشاوره مزیت های فراوانی هم برای متخخصین این حوزه و هم برای افرادی که میخواهند از این دانش استفاده کنند دارد که در ادامه مقاله “آموزش خرید و راه اندازی مشاور تلفنی آنلاین” در میزبان تل اشاره می کنیم.
پلتفرم مشاور تلفنی آنلاین میزبان تل
شما به کمک تله مشاور میتوانید به صورت هوشمند، مشاورین خود را مدیریت کنید و یک تارنما (وبسایت) برای دسترسی و رزرو ساعت مشاوره در اختیار مشتریان خود قرار دهید.این سیستم به شما این امکان را می دهد تا مشتری با پرداخت هزینه بابت هر دقیقه مکالمه که توسط مرکز مشاوره تعیین می شود ، مشاوره خود را دریافت کند.
در این مرکز یا دفتر مجازی قبل از انجام مشاوره ،درخواست کننده مشاور،کارشناس خود را انتخاب و تاریخ دریافت مشاوره رو انتخاب می کند و هزینه مشاوره را پرداخت می نماید و در زمان ثبت شده به مدت مشخص مشاوره را دریافت می نماید.
امکانات مرکز مشاوره تلفنی
برقراری تماس امن | تعریف هزینه هر دقیقه مشاوره بابت هر کارشناس |
تعریف هزینه ورود به جلسه مشاوره | ایجاد گروه های مختلف مشاوره |
ایجاد سایت با سه سطح دسترسی مدیریت ، مشاوره دهنده و مشتری | امکان اتصال به درگاه آنلاین جهت پرداخت |
تقسیم درآمد با پورسانت مشخص به صورت مستقیم از درگاه | دورکاری کارشناسان مشاور با استفاده مرکز تماس voip |
ضبط تمامی مکالمات | و … |
راه اندازی سیستم مشاور تلفنی کارآمد
در ادامه مواردی ذکر شده است تا به شما در ایجاد یک سیستم مشاوره تلفنی موثر و کارآمد کمک کند که توانایی رفع نیازهای مشتریان را دارا و به رشد و توسعه کسب و کارتان کمک کند.
- ارائه خدمات متنوع: ارائه خدمات متنوع به مشتریان، مانند مشاوره تلفنی، چت آنلاین، ویدئوکنفرانس و حتی مشاوره حضوری در صورت امکان، میتواند مشتریان را با نیازهایشان تطبیق دهد و به افزایش رضایت آنها کمک کند.
- پیگیری و بازخورد: پس از ارائه مشاوره، پیگیری با مشتریان اهمیت زیادی دارد. این کار به شما کمک میکند تا از رضایت آنها اطمینان حاصل کنید و بازخوردهایشان را دریافت کنید تا بتوانید خدمات خود را بهبود بخشید.
- توسعه شبکه همکاران و ارتباط با سایر مراکز مشاوره: برقراری ارتباط با مراکز مشاوره دیگر و همکاری با آنها میتواند به افزایش تجربه و دانش مشتریان کمک کند و همچنین امکان ارجاع مشتریان به مراکز دیگر را فراهم سازد.
- پیشگیری از بروز مشکلات: همیشه باید به پیش بینی مشکلات محتمل پرداخته و برنامههای اضطراری برای مقابله با آنها داشته باشید. این شامل برنامههای پشتیبانی فنی، حل و فصل اختلافات بین مشتریان و مشاوران و موارد مشابه است.
- رعایت قوانین و مقررات مربوطه: در ایجاد سیستم مشاوره تلفنی، باید قوانین و مقررات مربوطه مانند حفظ حریم خصوصی، رعایت قوانین پزشکی (در صورت لزوم) و … را رعایت کنید.
- نظارت بر کیفیت خدمات: ارائه خدمات با کیفیت و به موقع از جمله مهمترین عوامل موفقیت در این زمینه است. بنابراین، نیاز است که یک سیستم نظارت و ارزیابی بر کیفیت خدمات راه اندازی کنید و مشتریان را از این موضوع آگاه سازید.
- استفاده از فناوری مناسب: استفاده از فناوریهای مدرن مانند سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، نرمافزارهای مشاوره آنلاین و … میتواند به بهبود عملکرد و کارآمدی سیستم شما کمک کند.
برای خرید پلتفرم مرکز مشاوره تلفنی میزبان تل با ما در تماس باشید .
آموزش راه اندازی سیستم تله مشاوره میزبان تل
تله مشاوره میزبان تل یک پلتفرم نرمافزاری و سختافزاری مشاوره تلفنی است که میتواند به شرکتها و افراد که میخواهند خدمات مشاوره تلفنی ارائه دهند،کمک کند.با رعایت مراحل زیر خدمات مشاوره تلفنی موثری را ارائه دهید.
برنامهریزی (هدف تا منابع ):
ابتدا باید استراتژی و برنامهریزی مشخصی داشته باشید. یعنی: هدف مشخص، نیازمندیهای مشتری، بودجه، و منابع مورد نیاز
انتخاب پلتفرم :
پلتفرم میزبان تل را برای ارائه خدمات مشاوره تلفنی گزینه مناسب برای بیزینس ماست.این پلتفرم امکاناتی نظیر: مکالمات چندگانه، ضبط مکالمات، تماس امن بین مشاور و مشاوره جو و حریم خصوصی را فراهم کند.
تهیه تجهیزات:
جهت راهاندازی این سیستم، تجهیزاتی مانند سرورها، و پکیج نرم افزاری تله مشاور(نرم افزار مشاوره و مرکز تماس ویپ سیموتل) نیاز دارید.
سیموتل یک مرکز تماس کاملا ایرانی:
مرکز تماس SimoTel با قابلیتهای که در اختیار مشترکان خود قرار میدهد امکان بررسی فرایندها و ارتقای سطح رضایت مشتری را فراهم میکند.
راهاندازی و پیکربندی :
نصب و پیکربندی اپلیکیشن ها، تنظیمات شبکه، و ایجاد حسابهای کاربری بعد از خرید تجهیزات در این مرحله است.
آموزش کاربران:
آموزش استفاده از تلفن های تحت شبکه،نرم افزارهای مدیریت تماس ها و پروتکل های امنیتی را باید به کاربران آموخت تا بتوانند از سیستم به درستی استفاده کنند.
تست پایانی و شروع :
پس از آمادهسازی، سیستم باید تست و ارزیابی شود تا اطمینان حاصل شود که به درستی کار میکند و سناریو مورد نیاز را فراهم میکند.
سخن پایانی: برای افرادی که دسترسی به مشاور حضوری ندارند یا به دلیل محدودیتهای جغرافیایی یا زمانی نمیتوانند به جلسات حضوری،برسند مشاوره تلفنی یک گزینه بسیار مفید است.تمامی کسب و کار ها با وجود اینترنت های پر سرعت،گوشی های هوشمند و سایر امکانات در دسترس از بعد بیماری کرونا در کشور به سمت غیر حضوری و آنلاین روی آورده اند.
برای مشاوره رایگان،خرید تله مشاوره،تلفن ثابت اینترنتیVoIP و مرکز تماس میزبان تل با مشاورین ما در تماس باشید.