تماس امن در مرکز تماس

درمورد ویژگی های منحصر به فرد تلفن های تحت شبکه که از فناوری ویپ استفاده می شوند صبحت شده است.این بار میزبان تل این مقاله را به یکی از ویژگی های مهم در تلفن ویپ که همه نسبت به آن حساس و مورد توجه خیلی از بیزینس ها هست اشاره می کند.این ویژگی خیلی جذاب به کسب و کار ها و متعاقبا مشتریان در زمینه برقراری تماس کمک شایانی دارد.

تلفن اینترنتی : تماس امن (secure call)

ابزارهای ارتباطی چند رسانه ای مدرن باید دارای امنیت بالا، در دسترس بودن بالا و کیفیت خدمات (QoS) بالا باشند. هر پیاده سازی امنیتی مستقیماً بر QoS تأثیر می گذارد. نتایج آزمایش‌های آزمایشگاهی نشان می‌دهد که تأثیر بر عملکرد کلی VoIP به در دسترس بودن پهنای باند و الگوریتم رمزگذاری مورد استفاده بستگی دارد. اجرای هر الگوریتم رمزگذاری در محیط‌های با پهنای باند کم کیفیت صدا را به دلیل افزایش بسته‌ها و تأخیر بسته‌ها کاهش می‌دهد، اما با افزایش پهنای باند، تماس‌های VoIP رمزگذاری‌شده خدمات بهتری را در مقایسه با یک محیط ناامن ارائه می‌دهند.

آیا می توانم یک تماس VoIP ایمن داشته باشم ؟

Voice over IP یک گرایش اصلی در برنامه های کاربردی برای شبکه های بی سیم است، اما با این وجود از خطرات معمولاً مرتبط با شبکه های IP مصون نیست. راه‌حل‌های پیشنهادی برای امنیت VoIP در حال حاضر در بازار هستند، اما این راه‌حل‌ها باید محدودیت‌های بی‌درنگ سرویس صوتی را در نظر بگیرند و مکانیسم‌های آن‌ها باید حملات احتمالی و سربار مربوط به آن را بررسی کنند.

راه حل پیشنهادی برای امنیت VoIP

یکی از این راه حل ها استفاده از IETF IPSec برای تضمین محرمانه بودن به منظور رفع حفره های طراحی امنیتی شبکه های ویپ بی سیم است.کران بالای تعداد تماس‌های همزمان مجازی را ارزیابی می‌کند که می‌توانند در یک سلول هر دو شبکه در هنگام اعمال امنیت قرار گیرند و از مدل محاسباتی E-Model برای ارزیابی کمی کیفیت خدمات استفاده می‌کند.

تاکسی اینترنتی

تماس امن مناسب چه کسب و کاری است ؟

برای مشاغلی مناسب است که اطلاعات بسیار حساس را مدیریت می کنند،که در آن حریم خصوصی و حفاظت از داده ها به دلیل قوانین سختگیرانه ای در اولویت هستند.

  • تاکسی اینترنتی

  • مؤسسات مالی

  • ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی

  • شرکت های حقوقی

  • سازمان های دولتی

  • مرکز مشاوره آنلاین

و هر شرکتی که با داده های محرمانه مشتری سر و کار دارد.

ارتباط امن

تماس ایمن چیست؟

فناوری است که محتوایی را که به اشتراک می گذارید خصوصی و ایمن نگه می دارد، از یک نقطه پایانی (مانند تلفن شما) به نقطه دیگر (مانند تلفن شخصی که با او صحبت می کنید). محتوایی که به اشتراک می گذارید اگر در حین انتقال رهگیری شود، قابل خواندن نخواهد بود.مثلا شما یک مرکز مشاوره آنلاین دارید و می خواهید بین مشاور خود و افرادی که میخواهند با این مشاور جلسه آنلاین تلفنی داشته باشند بدون آنکه شماره تلفن همراه یکدیگر را داشته باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیت تماس ایمن در کال سنتر

  •  شماره‌ی مبدا و مقصد و یا یکی از آن‌ها، برای سمت دیگر تماس، نمایش داده نمی شود
  • حفظ حریم شخصی و کسب و کار
  • مدیریت بهتر تماس
  • بهینه کردن تماس
  • برقراری تماس بدون نمایش شماره تلفن
  • کسب اعتبار
  • کم شدن شکایات

خلاصه مقاله :

یک تماس امن موجب رضایت مندی و آسوده خاطر بودن مشتریان و شرکت ها می شود.کسب و کارهایی که از این فناوری در ایران استفاده می کنند :

اسنپ،ماکسیم،دیوار و سایر .کاربران می توانند از بخش تنظیمات،‌ این گزینه را فعال نمایند. اکثر کاربران از این نوع ارتباط گرفتن استقبال کرده اند و در مدت زمان کوتاهی، باعث محبوبیت بین افراد شده است.

میزبان تل بعنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان تلفن اینترنتی،مرکزتماس،سرویس مدیریت مشاوره آنلاین و سرویس CRM سیموتل در کنار کسب و کار شما مصمم در توسعه و پیشرفت در حین حال با کاهش هزینه های ارتباطی همراه است.جهت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۷۴۸۵ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *